«Τα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των φορέων του Δημοσίου πρέπει να λυθούν», τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος, καλεσμένος στην εκπομπή της Σοφίας Μύτιλη, «Υπάρχει λύση».

Όπως ανέφερε ο ίδιος: «Κάναμε ένα πολύ μεγάλο βήμα στον ΕΦΚΑ με το 1555 και με τη ψηφιοποίηση των στοιχείων επικοινωνίας που χρειάζονται για να ξέρουν οι πολίτες που να απευθυνθούν και κάνουμε ένα αντίστοιχο βήμα τώρα στις εφορίες. Θα φτιαχτεί ένα καινούργιο τηλεφωνικό κέντρο για την άμεση κι εύκολη επικοινωνία του πολίτη με τις εφορίες και τις φορολογικές αρχές»

«Για να μην αναγκάζονται οι πολίτες για οποιοδήποτε θέμα, φορολογικό, να ταξιδεύουν πολλές φορές, για να πάνε στην πιο κοντινή τους εφορία. Θα μπορούν να εξυπηρετηθούν πλέον από το αντίστοιχο 1555 της εφορίας» αποκάλυψε ο Όμηρος Τσάπαλος.

Στο νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για φορολογικά θέματα αναφέρθηκε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, κατά την παρουσίαση σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο.

«Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, που θα διαθέτει πολλαπλά επίπεδα εξυπηρέτησης, θα απασχολεί έως 220 άτομα και θα διεκπεραιώνει σε καθημερινή βάση χιλιάδες ερωτήσεις και αιτήματα πολιτών. Στόχος είναι να αξιοποιηθεί το επιτυχημένο παράδειγμα λειτουργίας του 1555 και να προσαρμοστεί στις ανάγκες της ΑΑΔΕ και των φορολογουμένων. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ξεκινήσει σταδιακά την λειτουργία του στο τέλος του 1ου τριμήνου του επόμενου έτους» ανέφερε.