TikTokers μαζί με άλλους influencers των social media, μπαίνουν στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ που αναζητά να διαπιστώσει αν τα χρήματα που εξασφαλίζουν από τα βίντεο που ανεβάζουν στα social media και τα έσοδα που έχουν από εκεί τα δηλώνουν στην εφορία και πληρώνουν τους ανάλογους φόρους.
Τα έσοδα είναι αρκετά από διαφημίσεις, χορηγούς, πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών ακόμα και από τα ίδια τα social media, που τους δίνουν μέρος από τις διαφημίσεις ή και κάποια δώρα. Χρήματα που μπορεί να κυμαίνονται από λίγα ως και πολλές χιλιάδες ευρώ.
Όλοι όσοι έχουν τέτοια δραστηριότητα στα social media οφείλουν να κάνουν έναρξη επαγγέλματος, να έχουν ΑΦΜ να κόβουν τιμολόγια, να κάνουν δηλώσεις και να αποδίδουν τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας.
Ο έλεγχος αυτός δεν έχει ανατεθεί στους παλιούς παραδοσιακούς ελεγκτές. Έχει φτιαχτεί μια μικρή ομάδα 8 νέους και ηλικιακά και εξοικειωμένους με τα social media ειδικούς, οι οποίοι κάνουν τις διασταυρώσεις εντοπίζουν εκείνους που φοροδιαφεύγουν και όταν το «δέσουν» ενημερώνουν και το εκτελεστικό κομμάτι της ΑΑΔΕ για να προχωρήσει στα περαιτέρω.