Οι νέες εκπομπές της τηλεόρασης, μοιάζουν τόσο ανατριχιαστικά με τις περσινές, που νομίζεις ότι δεν πέρασε ούτε μια μέρα από το τέλος της περσινής σεζόν, μέχρι την αρχή της φετινής.
Και το χειρότερο: Κανείς δεν έλαβε ούτε τα μηνύματα του κοινού, που μέρα με τη μέρα λιγοστεύει, ούτε κυρίως της «αγοράς» που μέρα με τη μέρα μειώνει τα διαφημιστικά budget. Και ποιό είναι το μήνυμα; Μα ότι το εύκολο και φτηνό τηλε-προϊόν, όπου η τηλεόραση ασχολείται με τον εαυτό της, δεν πουλάει πλέον.
Κανονικά, περίμενε κανείς η τηλεόραση και οι άνθρωποί της να αντιδράσουν όπως θα αντιδρούσε οποιοσδήποτε τομέας της ελεύθερης αγοράς. Ακόμα και ένας Πακιστανός στα φανάρια, αν έβλεπε ότι κανείς δεν αγοράζει πια τα λουλούδια θα άλλαζε προϊόν.
Δεν θα πουλούσε φτηνότερα, και συνεπώς χειρότερης ποιότητας λουλούδια, όπως αποφάσισε να κάνει φέτος η τηλεόραση. Αποδεικνύοντας με τα ανύπαρκτα αντανακλαστικά της την μεγάλη αλήθεια της ελεύθερης αγοράς: Ότι όποιος παραμένει πεισματικά ίδιος και δεν τολμάει (ή δεν μπορεί) να αλλάξει, αναπόφευκτα συρρικνώνεται και πεθαίνει.
Από το Νίκο Ζαχαριάδη