Οι κατασκευαστές και οι έμποροι λιανικής πώλησης αναπτύσσουν ένα φιλόδοξο σύστημα αξιολόγησης για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ρούχων.
Περισσότεροι από 200 κατασκευαστές ενδυμάτων και έμποροι λιανικής ενώθηκαν για να δημιουργήσουν μια βιομηχανία σε υψηλό δείκτη βιωσιμότητας, μέσω του Eco Index, που θα αξιολογεί τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων κατά μήκος ολόκληρης της αλυσίδας του κύκλου ζωής τους.
Στα μέλη αυτής της πρωτοβουλίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι: Target, Nike, Levi Strauss, Timberland, Patagonia και Columbia Sportswear που αντάλλαξαν εμπειρίες από δικά τους εργαλεία αξιολόγησης του κύκλου ζωής των προϊόντων τους προκειμένου να αναπτυχθεί ένας κοινός δείκτης.
Αν και ο Eco Index είναι ένα κοινό πρόγραμμα των Outdoor Industry Association και European Outdoor Group, είναι ένα εργαλείο που απευθύνεται ευρύτερα στις επιχειρήσεις και μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορους κλάδους και τομείς.
«Έχουμε συνειδητοποιήσει από νωρίς ότι οι καταναλωτές δεν μπορούν να κάνουν συνειδητές επιλογές χωρίς σύγκριση, η οποία απαιτείται από τη βιομηχανία σε όλο το φάσμα της τυποποίησης», δηλώνει σχετικά ο Beth Holzman, διευθυντής στρατηγικής ΕΚΕ της Timberland.
Πηγή: greenbusiness.gr