Η τελευταία ταινία με τον μυστικό πράκτορα Τζέιμς Μποντ να ενσαρκώνεται από τον Ρότζερ Μουρ ήταν εκείνη με τίτλο «A View To A Kill» του 1985, κατά την οποία ο 007 ήρθε αντιμέτωπος με τον φημισμένο Max Zorin, τον οποίο ενσάρκωσε ο Christopher Walken. Αδιαμφισβήτητα ο Walken ήταν μια ξεχωριστή παρουσία στην ταινία, ωστόσο δεν ήταν η πρώτη επιλογή. Οι παραγωγοί είχαν ένα άλλο μοναδικό ταλέντο για τον ρόλο στο μυαλό τους, τον Ντέιβιντ Μπόουι.
Ο ένας και μοναδικός σταρ της ποπ μουσικής σκηνής αρχικά αποδέχτηκε το ρόλο, ωστόσο στη συνέχεια αποχώρησε από την παραγωγή. Το σκεπτικό του γι’ αυτή του την απόφαση αναφέρθηκε, μάλιστα, στο βιβλίο «The Complete David Bowie» του Nicholas Pegg (έκδοση 2004) όπου έγραψε χαρακτηριστικά ότι «Δεν ήθελα να περάσω πέντε μήνες της ζωής μου να βλέπω τον κασκαντέρ που θα με ντούμπλαρε να πέφτει από τα βράχια»!
Μια δίκαιη δικαιολογία, ιδίως για την ιδιαίτερη προσωπικότητα του Μπόουι. Φυσικά, δεν μπορεί να παραμεριστεί το γεγονός ότι η μαγνητοσκόπηση μιας ταινίας δεν είναι και η πιο συναρπαστική δραστηριότητα, ακόμη κι αν πρόκειται για γυρίσματα του Μποντ.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το είδωλο της παγκόσμιας ποπ μουσικής σκηνής, που ήδη από τις αρχές της καριέρας του κατά την δεκαετία του ’60 γνώρισε μεγάλη επιτυχία, επηρεάζοντας βαθιά την ποπ κουλτούρα όλα τα χρόνια της παρουσίας του στο χώρο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, άλλωστε, ότι θεωρείται ένας από τους πιο πρωτοποριακούς και ταλαντούχους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα.