Η σαγηνευτική Ζόε Σαλντάνα, μία από τις πιο ανερχόμενες νέες ηθοποιούς, έχει ήδη στο σύντομο βιογραφικό της πρωταγωνιστικούς ρόλους σε παγκόσμιες εισπρακτικές επιτυχίες όπως το «Star Trek» και το «Avatar».

Στη συναρπαστική ταινία «Colombiana», η Σαλντάνα αποδεικνύει για άλλη μια φορά τις ικανότητές της ως ηρωίδα δράσης, αναλαμβάνοντας τον πιο δυναμικό ρόλο της καριέρας της μέχρι σήμερα.

Το σενάριο υπογράφουν οι Λικ Μπεσόν και Ρόμπερτ Μαρκ Κέιμεν, οι οποίοι έχουν γράψει και το σενάριο της ταινίας «Η Αρπαγή», ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Ολιβιέ Μεγκατόν («Transporter 3»).

Υπόθεση:
Η Καταλέγια Ρεστρέπο είναι μια ψυχρή εκτελέστρια, που θέλει να πάρει εκδίκηση για τη δολοφονία των γονιών της, στην οποία ήταν μάρτυρας όταν ήταν ακόμα κοριτσάκι.

Η ταινία βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 29 Σεπτεμβρίου.

Λίγα Λόγια για την Παραγωγή
«Ο Λικ Μπεσόν μου εξέφραζε συχνά την επιθυμία του να γυρίσει την συνέχεια του “Leon” κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας περίπου» αποκαλύπτει ο Ολιβιέ Μεγκατόν.

«Η ταινία αυτή δεν έγινε ποτέ αλλά ο Μπεσόν δεν αποχωρίστηκε ποτέ την ιδέα μιας ταινίας δράσης με ηρωίδα στο επίκεντρο. Η ιδέα αυτή εξελίχθηκε στην ταινία “Colombiana”».

Ο Λικ προσέγγισε τον Ολιβιέ τον Νοέμβριο του 2009 μ’ ένα σενάριο που είχε γράψει μαζί με τον Ρόμπερτ Μαρκ Κέιμεν, συνεργάτη του στο γράψιμο από την εποχή του «Το Πέμπτο Στοιχείο».

«Όσο για μένα, ήθελα να κάνω μια ταινία δράσης τύπου Τζέισον Μπορν με γυναίκα πρωταγωνίστρια» συνεχίζει ο Μεγκατόν.

«Ήθελα να κάνω μια πιο σοβαρή ταινία από το “Transporter 3” και η “Colombiana” ήταν ιδανική. Είναι κατά κάποιο τρόπο ένας φόρος τιμής στις ταινίες “Nikita” και “Leon”. Ήθελα να εξερευνήσω την ψυχολογία του κεντρικού χαρακτήρα και να τη φτάσω στα άκρα».

Μόλις ξεκίνησε ο Ολιβιέ να σκέφτεται ηθοποιούς για το ρόλο της Καταλέγια, το μυαλό του πήγε στη Ζόε Σαλντάνα.

Αν και αρχικά θεωρούσε την επιλογή αυτή ως ρίσκο, γρήγορα κατάλαβε πως η συγκεκριμένη ηθοποιός ήταν τελικά η προφανής επιλογή για το ρόλο.

«Η Ζόε δεν είναι μόνο όμορφη, αλλά και έξυπνη, έχει καρδιά, πραγματική ανθρωπιά και απίστευτη θέληση μπροστά σε οποιοδήποτε εμπόδιο» αναφέρει ο σκηνοθέτης. «Είχε πληθώρα από ιδέες από την πρώτη ανάγνωση του σεναρίου. Ήταν επίσης πολύ πρόθυμη να δουλέψει, αλλά και τελειομανής σαν εμένα».

Ο Ολιβιέ δε χρειάστηκε να προσπαθήσει να πείσει τη Ζόε, η οποία είχε ενθουσιαστεί με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα.

«Η Καταλέγια είναι πραγματικά μόνη, δεν μπορούσε ποτέ να έχει μια φυσιολογική ζωή» εξηγεί η Σαλντάνα.

«Ζει σε μια κατάσταση μόνιμου πένθους, σε απόσταση από κάθε είδους κοινωνικής επαφής. Είναι εξαιρετικά συγκεντρωμένη και αποφασιστική, πάντα έτοιμη για δράση».

Αν και η Ζόε παραδέχεται πως αναγνώρισε αμέσως μερικά από τα χαρακτηριστικά της Καταλέγια, ομολογεί πως ήταν αρκετά δύσκολο να κατανοήσει κάποιες από τις πλευρές της.

«Η βία την οποία αντιμετωπίζει η Καταλέγια και ο πόνος της είναι ασύλληπτα για μένα. Έπρεπε λοιπόν να τα κατανοήσω σε βάθος και να τα νιώσω, έτσι ώστε να μπορέσω να δημιουργήσω και να υποδυθώ την Καταλέγια».

Έχει διττή φύση – είναι ταυτόχρονα αφοσιωμένη στον στόχο της, αθλητική, πολυμήχανη, αλλά και εύθραστη, μόνη και εξουθενωμένη από την ανάγκη για εκδίκηση που την ροκανίζει, όντας παράλληλα η κινητήριά της δύναμη.

Αυτός είναι ο στόχος της, το οφείλει στον εαυτό της να τον φέρει εις πέρας. Ο Ολίβιε λοιπόν χρειαζόταν μια διπλή ερμηνεία από τη Ζόε – σωματική και ψυχολογική. Έπρεπε να μπορεί να σκοτώνει και να κλαίει.

Η Ζόε συνεργάστηκε με τον Ολιβιέ για να καθορίσει τον ψυχολογικό χάρτη της Καταλέγια και στην κυριολεξία βούτηξε με τα μούτρα στην προπόνηση με τον συντονιστή πολεμικών τεχνών Άλεν Φίγκλαρτς.

Πέρασε επίσης αρκετές ώρες παρακολουθώντας ντοκιμαντέρ άγρια φύσης, μιας και η Καταλέγια έχει έναν ζωώδη τρόπο να προσεγγίζει τη λεία της. Η ηθοποιός έμαθε επίσης να πυροβολεί με πραγματικές σφαίρες, να συναρμολογεί και να αποσυναρμολογεί όπλα.

«Η Καταλέγια δεν είχε καμία εκπαίδευση από στρατό ή αστυνομία» προσθέτει η Ζόε. «Ό,τι έχει μάθει, το έμαθε από το θείο της, Εμίλιο, ο οποίος είναι γκάνγκστερ, κι έχει αναπτύξει μια παράξενη σχέση με τα όπλα. Τα βλέπει σαν τους καλύτερούς της φίλους».

Η ταινία γυριζόταν από τον Αύγουστο μέχρι και τον Νοέμβριο του 2010, ενώ τα γυρίσματα έλαβαν χώρα σε πέντε πόλεις κυρίως: Παρίσι, Σικάγο, Μαϊάμι, Νέα Ορλεάνη και Μεξικό.