Η Τέιλορ Σουίφτ ενδέχεται να επιστρέψει σύντομα στο στούντιο, όχι για να ξαναδουλέψει το νέο άλμπουμ της Lover, το οποίο κυκλοφορεί σήμερα, αλλά προκειμένου να καταφέρει να επικρατήσει στη σκληρή μάχη γύρω από τα δικαιώματα της μουσικής της.
Η είδηση αυτή αναμένεται να αναζωπυρώσει τη διαμάχη μεταξύ της πριγκίπισσας της ποπ και του μεγιστάνα της μουσικής βιομηχανίας Σκούτερ Μπράουν. Αφού εκείνος αγόρασε τον περασμένο Ιούνιο τη μάρκα Big Machine Label Group έναντι του ποσού των 300 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τον Τύπο, απέκτησε την πλειονότητα των ηχογραφήσεων των τραγουδιών της Τέιλορ Σουίφτ.
Ο ιδιοκτήτης των «πρωτοτύπων», των αρχικών δηλαδή ηχογραφήσεων που χρησιμοποιούνται σε δίσκους, CD κι άλλα ψηφιακά αντίγραφα, αποφασίζει πώς το τραγούδια αναπαράγονται ή πωλούνται. Αυτές οι ηχογραφήσεις αποτελούν μία από τις βασικές πηγές εισοδήματος των καλλιτεχνών που κατέχουν τα πνευματικά δικαιώματα.
Η εν λόγω συμφωνία έθιξε ιδιαιτέρως την 29χρονη τραγουδίστρια, η οποία εκτιμά ότι «της άρπαξε το έργο της ζωής της».
Επομένως, αποφάσισε να περάσει με γοργούς ρυθμούς στην αντεπίθεση. Ερωτηθείσα από το τηλεοπτικό δίκτυο CBS για το ενδεχόμενο να ξαναηχογραφήσει τα έξι πρώτα άλμπουμ της, προκειμένου να δημιουργήσει νέες βερσιόν των τραγουδιών της, των οποίων έχει τα πνευματικά δικαιώματα, η καλλιτέχνιδα, που προέρχεται από τον κόσμο της κάντρι μουσικής, έγνεψε καταφατικά.
«Θα το κάνετε αυτό» τη ρώτησε η δημοσιογράφος του CBS. «Ναι» απάντησε εκείνη, σε ένα απόσπασμα που προβλήθηκε πριν από την προγραμματισμένη προβολή της συνέντευξης την Κυριακή το πρωί.
Η Τέιλορ Σουίφτ έγραψε η ίδια ή έγραψε μαζί με άλλους το σύνολο των τραγουδιών της, γεγονός που της επιτρέπει να επαναηχογραφήσει τα τραγούδια της, χωρίς να έχει στην κατοχή της τις ηχογραφήσεις.