Ως τη «μεγαλύτερη κυκλοφορία ψυχαγωγίας της χρονιάς» χαρακτήρισε η Activision την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού «Call of Duty: Black Ops II» και όχι άδικα.
Μέσα σε μόλις 24 ώρες κυκλοφορίας, ο νέος τίτλος της εταιρείας, τής απέφερε κέρδη ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων.
Με τη βοήθεια μιας παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας από την εταιρεία, 16.000 καταστημάτων που άνοιξαν τις πόρτες τους τα μεσάνυχτα της κυκλοφορίας του καθώς και τη διάδοση του μέσω του Twitter -όπου αποτέλεσε το κορυφαίο «trending» topic σε 23 πόλεις-, ο νέος τίτλος της Activision απέφερε κέρδη ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στο πρώτο 24ωρο.
Συγκριτικά, την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του ο προηγούμενος τίτλος της εταιρείας, το Call of Duty: Modern Warfare 3, απέφερε στην Activision κέρδη 400 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία δεν ανέφερε τον ακριβή αριθμό αντιτύπων που πούλησε μέσα στο πρώτο διήμερο της κυκλοφορίας του νέου Call of Duty, είπε όμως πως οι πωλήσεις που σημείωσε βοήθησε την σειρά παιχνιδιών της να ξεπεράσει σε εισπράξεις το «Harry Potter» και τα «Star Wars», δυο από τα πιο επιτυχημένα franchises ταινιών όλων των εποχών.
Δείτε το trailer του παιχνιδιού που σημειώνει τεράστια επιτυχία…