Η νέα ταινία μικρού μήκους «The Escape», με πρωταγωνιστές τους Clive Owen, Dakota Fanning, Jon Bernthal και Vera Farmiga, ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της στο BMWFilms.com στις 23 Οκτωβρίου. Έτσι συνεχίζεται η παράδοση του «The Hire», μιας σειράς ταινιών μικρού μήκους που κυκλοφόρησαν μεταξύ 2001 και 2002 και τάραξαν τα νερά στη σκηνή του διεθνούς μάρκετινγκ και όχι μόνο: Οι οκτώ ταινίες προβλήθηκαν σε δύο κύκλους και ουσιαστικά λανσάρισαν μία εντελώς νέα τάση.
Ο David Fincher, ήδη γνωστός σαν σκηνοθέτης κινηματογραφικών επιτυχιών όπως «The Game» με τον Michael Douglas και «Fight Club» με τον Brad Pitt, ήταν διευθυντής παραγωγής στον πρώτο κύκλο. Διάσημοι συγγραφείς, σκηνοθέτες και ηθοποιοί έφτιαξαν κάποιες καταπληκτικές ιστορίες. Σε κάθε ταινία, ο βρετανός ηθοποιός Clive Owen πρωταγωνιστούσε μαζί με μία BMW. Στο δημοφιλέστερο φιλμ του πρώτου κύκλου με τίτλο «Star», η Madonna ήταν η σταρ στο πίσω κάθισμα μιας M5 με σοφέρ τον Clive Owen. Στο δεύτερο κύκλο που κυκλοφόρησε το 2002, τη διεύθυνση παραγωγής ανέλαβαν οι διάσημοι χολιγουντιανοί παραγωγοί Ridley και Tony Scott.
Μετά από 15 χρόνια, η BMWFilms.com επιστρέφει με μία ταινία – φόρο τιμής, με τον Clive Owen πάλι πίσω από το τιμόνι και δίπλα του τη Dakota Fanning («War of the Worlds,» «I am Sam»), το Jon Bernthal («The Punisher,» «Daredevil») και τη Vera Farmiga («The Departed,» «Up in the Air»).
Την ταινία σκηνοθέτησε ο νοτιοαφρικανός σκηνοθέτης και υποψήφιος για Όσκαρ, Neill Blomkamp («District 9», «Elysium»), και την υλοποίηση ανέλαβε για τη BMW Β. Αμερικής, η Geisel Productions που εδρεύει στη Νέα Υόρκη.
Η πρεμιέρα του «The Escape» θα γίνει την Κυριακή, 23 Οκτωβρίου, στις 12.00 CET στο BMWFilms.com.
«Πιστεύω ακράδαντα ότι η έννοια της ‘Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης’ εκφράζεται αποτελεσματικά μέσα από συναισθηματικές ιστορίες και ότι με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ενισχύσουμε τις βασικές αξίες της μάρκας BMW. Με μία παραγωγή χολιγουντιανής ποιότητας, πρωταγωνιστές παγκοσμίου φήμης, έναν οσκαρικό σκηνοθέτη και μία σταθερή ‘online first’ προσέγγιση, για μία ακόμα φορά εγκαινιάζουμε νέα πρότυπα για το Μάρκετινγκ Περιεχομένου», εξήγησε η Hildegard Wortmann, αντιπρόεδρος BMW.
«Η νέα ταινία μικρού μήκους ‘The Escape’ έχει σχεδιαστεί σαν φόρος τιμής στη 15ετή επέτειο του ‘The Hire’. Ο Clive Owen ενθουσιάστηκε από την πρώτη στιγμή που άκουσε τα σχέδιά μας. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε πάλι μαζί μας τον Clive, καθώς με το στυλ και τη γοητεία του είναι ιδανικός για το ρόλο».
« The Hire»
Ο 1ος κύκλος του «The Hire» ξεκίνησε στο BMWFilms.com στις 26 Απριλίου 2001 με το «Ambush,» του John Frankenheimer και ακολούθησε το «Chosen» του Ang Lee, ο οποίος στη συνέχεια κέρδισε το Όσκαρ για τις ταινίες «Brokeback Mountain» και «Life of Pi».
Η τρίτη ταινία της σειράς, «The Follow», σκηνοθετήθηκε από τον Wong Kar-Wai με πρωταγωνιστές τους Forest Whitaker, Adriana Lima και Mickey Rourke. Ο 1ος κύκλος ολοκληρώθηκε από το «Star», του Guy Ritchie, με πρωταγωνίστρια το ίνδαλμα της pop Madonna και το «Powder Keg», με πρωταγωνιστή τον Stellan Skarsgård σε σκηνοθεσία του τότε ανερχόμενου και σήμερα πολυβραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Alejandro G. Iñárritu. Διευθυντής Παραγωγής του 1ου Κύκλου ήταν ο David Fincher («The Social Network», «The Girl with the Dragon Tattoo») και συγκέντρωσε πάνω από 11 εκατομμύριο θεάσεις σε 4 μήνες.
Τη διεύθυνση παραγωγής στο 2ο κύκλο του «The Hire» ανέλαβαν οι Tony και Ridley Scott και το ντεμπούτο της έγινε το Οκτώβριο του 2002 με το «Beat the Devil» του Tony Scott, και πρωταγωνιστές το θρύλο της soul μουσικής James Brown, και το Gary Oldman στο ρόλο του διαβόλου. Τη σειρά ολοκλήρωσαν το «Hostage» του John Woo με τον Maury Chaykin και το «The Ticker» του Joe Carnahan, με τον Don Cheadle.
Το «The Hire» προβλήθηκε αποκλειστικά online στο BMWFilms.com και είχε πάνω από 100 εκατομμύρια views πριν από τη διάδοση του γρήγορου ίντερνετ και το λανσάρισμα του YouTube.
Μετά τις πρώτες δύο ταινίες της σειράς «The Hire» που έκαναν πρεμιέρα online, η τρίτη ταινία του Wong Kar-wai με τίτλο «The Follow», έκανε το ντεμπούτο της στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών το Μάιο του 2001 με πολύ καλές κριτικές. Ο Τύπος εκθείασε με τη σειρά του το «The Hire». Οι New York Times έγραψαν ότι οι ταινίες ‘προκαλούν ρίγη ενθουσιασμού’, ενώ το περιοδικό Time πρόσθεσε ότι αξίζει την προσοχή των απαιτητικών σινεφίλ».
Το «The Hire» ενέπνευσε το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών στην καθιέρωση του Titanium Lion το 2003, ενός βραβείου που τιμά τις δημιουργικές ιδέες οι οποίες δείχνουν μία νέα κατεύθυνση της βιομηχανίας και επαναπροσδιορίσουν το δημιουργικό τοπίο. Εκτός του ότι απέσπασαν το πρώτο Titanium Lion, οι ταινίες κέρδιζαν στη συνέχεια την ανώτατη διάκριση σε όλες σχεδόν τους δημιουργικούς διαγωνισμούς. Ονομάστηκαν «The Best of the Digital Decade» από το The One Show το 2011 και έγιναν δεκτές στο Clios Hall of Fame το 2009. Η σειρά «The Hire» συμπεριλήφθηκε στη μόνιμη Συλλογή του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (MOMA), το 2003.
Νίκος Τσάδαρης