Ο Αντωνάκης Κοκοβίκος (πάει και το «μου»…) επιστρέφει στην Πλάκα του 1965 για να ξαναμοιραστεί τη ζωή του με την «αστεφάνωτη» Ελενίτσα του, να την παντρευτεί και να κάνει υπομονή «λόγω της ημέρας», παρότι πάντα έτοιμος να πάρει το καπελάκι του και να φύγει. Να ξαναβρεί την Παγώνα που πετάγεται σαν το ραπανάκι και τον… θερμοσίφωνα που τον πιάνει το γλυκύ του. Την κουμπαρομπεμπέκα να βλέπει στο φλιτζάνι στεφάνι- και να είναι αυτό της κηδείας της κατά τον «αγριάνθρωπο, ανθρωποφάγο, τύραννο» Αντωνάκη. Τη συντηρητική κυρία Παπαμήτρου να ρίχνει βρωμόνερα στη μπουγάδα της «παστρικιάς», τις φίλες της νύφης να βάζουν τα πράγματα σε τάξη αφού «τα είπαν και τα συμφώνησαν». Εκεί θα ξαναβρει και τους φίλους του, τον παρλαπίπα Ιάσονα που «πάλι αηδίες λέγει», κατά τη γυναίκα του, τον συνταγματάρχη «Μπούλη» που όταν μιλά η σύζυγός του καλείται να «ρουφά το αυγό του» και τον φαρμακοποιό Μικέ που «δεν μίλησε το ανθρωπάκι».
Όλα αυτά συμβαίνουν στην ταινία «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» που επιστρέφει στους κινηματογράφους και μάλιστα έγχρωμη με αφορμή τα 50 χρόνια παρουσίας του Κινηματογραφικού Οργανισμού Καραγιάννης- Καρατζόπουλος στον Κινηματογράφο.
Η ταινία, ο χρωματισμός της οποίας έγινε από την εταιρία WEST WING STUDIOS inc. στην Φλόριντα των ΗΠΑ, αναμένεται να βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 10 Μαρτίου με διανομή από τη SPENTZOS FILM.
Ο δημόσιος υπάλληλος που αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την οποία καταπιέζει για μια δεκαετία, η γυναίκα που αποφασίζει να διεκδικήσει αυτά που της έχει στερήσει όλα αυτά τα χρόνια μας γυρίζουν πίσω στο 1965 που πρωτογυρίστηκε η ταινία, στην Αθήνα της εποχής, στη ζωή και τα ήθη της. Και με φόντο την Πλάκα- έγχρωμη αυτή τη φορά- ξετυλίγεται ξανά με όλες τις θρυλικές ατάκες της και τις αξέχαστες σκηνές της.
Και μερικές από τις ανεπανάληπτες σκηνές της πρώτης ταινίας:
Σκασμός εσύ Αντωνάκη!
Σαν στο σπίτι σου κουνιαδάκι μου!