Την τιμητική του έχει και ο ελληνικός κινηματογράφος στα κανάλια Novacinema, που έχουν βαλθεί να μετατρέψουν τα σαλόνια μας σε σκοτεινές αίθουσες! Το κινηματογραφικό πανόραμα που έχουν ήδη εγκαινιάσει τα κανάλια Novacinema συνεχίζεται λοιπόν ακάθεκτο και αυτή τη φορά το μενού έχει ελληνικό σινεμά. Τα τελευταία χρόνια ο ελληνικός κινηματογράφος έχει δείξει ότι δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τις μεγάλες παραγωγές του εξωτερικού, καθώς δείχνει την εξωστρέφειά του αλλά και τη δημιουργικότητα των ελλήνων κινηματογραφιστών. Πλάι στα βραβεία και τις διεθνείς διακρίσεις, το ελληνικό σινεμά βρήκε επιτέλους τη θέση του στην καρδιά του εγχώριου κινηματογραφόφιλου κοινού, όπως αποδεικνύει εξάλλου το μπουκέτο των πρόσφατων ταινιών που αποφάσισαν να μας παρουσιάσουν τα κανάλια Novacinema σε πρώτη κλασικά προβολή! Πιστά στην κινηματογραφική παράδοση που έχουν δημιουργήσει με τις λαμπερές πρεμιέρες, τα κανάλια Novacinema προβάλλουν πρώτα και αποκλειστικά τις πιο δημοφιλείς και πρόσφατες ταινίες έναν χρόνο πριν από την προβολή τους σε οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό κανάλι.
Και σαν να μη φτάνει αυτό, μας δίνουν τη δυνατότητα με τον αποκωδικοποιητή NovaBox+ να δημιουργήσουμε το προσωπικό μας video club, γράφοντας τις ταινίες που αγαπάμε ώστε να απολαμβάνουμε κατόπιν την κινηματογραφική μαγεία όπου και όποτε θέλουμε! Για να μιλήσει λοιπόν το σινεμά ελληνικά, συντονιστείτε στα κανάλια Novacinema…
Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης (2014)
To υπέροχο θεατρικό του Άκη Δήμου μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον Βασίλη Μυριανθόπουλο με ένα ελληνικό all-star καστ που σερβίρει ισχυρές δόσεις χιούμορ στην ανατρεπτική αυτή κωμωδία καταστάσεων. Το στόρι της ταινίας υπόσχεται ήδη από τις πρώτες γραμμές μια σύγκρουση αλλιώτικη από τις άλλες: η φιλήσυχη γειτονιά της Ιοκάστης Παπαδάμου διαταράσσεται από την απροσδόκητη εξαφάνιση μιας λετονής μανικιουρίστ και η Ιοκάστη ενώνει τις δυνάμεις της με τη δαιμόνια γειτόνισσα Βιβή Νερατζάκη στη διαλεύκανση της ομολογουμένως περίεργης υπόθεσης. Οι δυο κυρίες είναι εξάλλου ανάστατες, καθώς η προοπτική να μείνουν τα χέρια τους χωρίς μανικιούρ είναι από μόνη της τρομακτική. Ο πετυχημένος εμπορικά και μάστορας της κωμωδίας Βασίλης Μυριανθόπουλος («Μόλις Χώρισα», «Σούλα Έλα Ξανά») πιάνει στα χέρια του το επίσης δημοφιλές θεατρικό του Δήμου παραδίδοντάς μας μια γνήσια φάρσα με γλυκόπικρο χιούμορ, καθώς δεν είναι τίποτα άλλο από μια καθρεφτική προσέγγιση της νεοελληνικής κοινωνίας και της πάντοτε αγίας ελληνικής οικογένειας. Σάτιρα, βιτριολικό χιούμορ και μια πλειάδα καλοδουλεμένων χαρακτήρων δίνουν υπόσταση στο περίεργο αυτό δείπνο, όπου κανείς δεν τρώει, γιατί κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ποιος είναι και πού βρίσκεται…
Από έρωτα (2014)
Το λατρεμένο θεατρικό του Θοδωρή Αθερίδη μεταφέρεται από τον ίδιο στη μεγάλη οθόνη σκαρώνοντας μια ρομαντική κομεντί με έντονα δραματικά στοιχεία. Ο πυροσβέστης Αντώνης είναι έτοιμος να παντρευτεί τη μολδαβή νοσηλεύτρια Νατάσα, όταν δυο μέρες πριν τον γάμο δέχεται ξαφνικά την επίσκεψη του παλιού και μεγάλου έρωτά του, της δημοσιογράφου Άννας. Όλη η ζωή οφείλει τώρα να αναθεωρηθεί στο φως των συναισθημάτων που ξυπνούν και δεν μπορούν να παραμείνουν στο περιθώριο. Το «Από έρωτα» μιλά με τόλμη και θάρρος για τη διπλή ζωή που καλούμαστε πολλές φορές να ζήσουμε, σε ένα δραματουργικά πλήρες σύμπαν και μια φιλόδοξη παραγωγή που θα μετατρέψει τον Αθερίδη σε άνθρωπο-ορχήστρα. Μακριά από απλοϊκότητες και έτοιμες κινηματογραφικές συνταγές, ο Αθερίδης μάς παραδίδει μια στην ουσία μελαγχολική ταινία με ειλικρινείς προθέσεις και ακόμα πιο γνήσιο συναισθηματισμό…
Οι γαμπροί της ευτυχίας (2015)
Ο Στράτος Μαρκίδης ξαναπιάνει τη μοναδική κωμωδία των Τσιφόρου-Βασιλειάδη τοποθετώντας τη στη σημερινή εποχή, που κυριαρχείται από την τηλεοπτική αισθητική. Το εξαιρετικό σενάριο παρακολουθεί τη ζωή του Βαγγέλη, εμπόρου κρεάτων και παραδοσιακού Κρητίκαρου, ο οποίος προσπαθεί να παντρέψει τη γεροντοκόρη, ψηλομύτα και παλαιών αρχών αδελφή του Ευτυχία μπας και γλιτώσει από δαύτη και χαρεί επιτέλους τη γυναίκα του. Αναζητώντας τον κατάλληλο γαμπρό, η θεότρελη κωμωδία ηθών μεταφέρει τη φάρσα στο σινεμά και προσπαθεί να απαλλαγεί από τη βαριά κληρονομιά της, καθώς οι συγκρίσεις με τη διάσημη κωμωδία του 1962 και τον υπέροχο Βασίλη Αυλωνίτη είναι μοιραίες. Το ριμέικ του Μαρκίδη σέβεται απόλυτα τη λαϊκότητα του θεατρικού μεταφέροντάς το στη σύγχρονη Ελλάδα και φτιάχνοντας μια ολότελα διαφορετική -αν και επίσης ξεκαρδιστική- εκδοχή της κλασικής ταινίας που όλοι αγαπήσαμε…