Η Opel αποκαλύπτει σήμερα μία νέα ερμηνεία του εμβληματικού της «Blitz», το οποίο θα φέρουν όλα τα μοντέλα παραγωγής από τις αρχές του 2024. Θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Rüsselsheim.
Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο «πρόσωπο» της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού («Blitz» στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση.
Ο Γερμανός κατασκευαστής (πλέον ανήκει στον όμιλο Stellantis) θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Ωστόσο, ο CEO της Opel, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα προβληθεί ήδη από τη φετινή χρονιά, στην έκθεση IAA Mobility.