Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, το φθινόπωρο του 2011, θα παρουσιαστεί επίσημα η νέα Porsche 911. Έως τότε, όμως, ας δούμε μερικά από τα «μυστικά» που μας επιφυλάσσει το νέο super car των Γερμανών!
Ήδη, οι ιθύνοντες από το Τσουφενχάουζεν προχωρούν με γοργούς ρυθμούς στην τελική φάση της εξέλιξης της νέας 911 (σ.σ.: κωδική ονομασία «998»), η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την επίσημη και δημόσια πρεμιέρα της στην… εγχώρια για αυτούς Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2011. Σχεδιαστικά, η νέα 911 θα διατηρεί μεν τη γνώριμη σιλουέτα της, ωστόσο τα πάντα πάνω σε αυτή θα είναι νέα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του γερμανικού αυτοκινητικού Τύπου, η νέα 911-998 θα είναι μεγαλύτερη σε μήκος κατά 56 ολόκληρα χλστ., αγγίζοντας σε μήκος τα 4,49 μ. Το μεταξόνιο της, επίσης, θα είναι διευρυμένο κατά 10 χλστ. , ενώ σε αντίθεση, μικρότερο σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά θα είναι το συνολικό ύψος του αμαξώματος (-11 χλστ.).
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι σημαντικότερες αλλαγές έχουν γίνει στην πίσω ανάρτηση και τους κινητήρες, με γνώμονα την βελτιστοποίηση της ποιότητας κύλισης και την ενίσχυση του σπορτίφ χαρακτήρα στη γρήγορη οδήγηση, σε συνδυασμό με την αύξηση της απόδοσης και την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης, αντίστοιχα. Η μεγαλύτερη είδηση εδώ, σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, αφορά στη μείωση του κυλινδρισμού του γνωστού 6κύλινδρου μπόξερ κινητήρα από τα 3,6 στα 3,4 λίτρα. Εδώ, η απόδοση θα φτάνει τους 350 ίππους εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα για τη «βασική» έκδοση Carrera σε χρόνο 4,8 δλ. (τελική ταχύτητα: 289 χλμ./ώρα). Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση θα είναι μειωμένη σε σχέση με το παρελθόν κατά 15% φτάνοντας τα 8,5 λίτρα/100 χλμ. Για τη μεγαλύτερη παραλλαγή της 911 (βλ. Carrera S) οι ιθύνοντες της Porsche εξέλιξαν ακόμα παραπάνω τον γνωστό 3,8 μπόξερ κινητήρα της, ο οποίος θα αποδίδει 400 ίππους. Οι αντίστοιχες τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης θα είναι 4,5 δλ. 309 χλμ./ώρα και 9,1 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα.
Από εκεί και πέρα τώρα, οι πληροφορίες που έχουν ήδη γραφτεί σε ποικίλες ηλεκτρονικές σελίδες του αυτοκινητικού τύπου, οι οποίες μιλούν για μια έκδοσης της Carrera S με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων(!), δεν έχουν ακόμα διασταυρωθεί. Σε αντίθεση, όμως, βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως η νέα 911 θα είναι ελαφρύτερη από την προκάτοχό της τουλάχιστον κατά 20 κιλά, με την απλή Carrera να «πατά» σε 19άρηδες τροχούς και την Carrera S σε 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος.
Πηγή: 4troxoi.gr