Στο Παρίσι η Mercedes-Benz ανοίγει το «μαγικό γκαράζ» ως ένα walk-in καλλιτεχνικό installation και γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της EQE SUV.
«Αυτό που δημιουργούμε στο Παρίσι είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να συναντηθούμε, να αναμειχθούμε και να επικοινωνήσουμε-στο κέντρο της Έκθεσης Τέχνης που αποτελεί κόμβο για δημιουργικούς πρωτοπόρους. Δημιουργούμε μια απροσδόκητη εμπειρία της μάρκας σε ένα πολιτιστικό περιβάλλον που δίνει έμφαση στο συναίσθημα. Αυτό μας επιτρέπει να ανταλλάσσουμε ιδέες με πελάτες, θαυμαστές της μάρκας και νέες ομάδες-στόχους, ενώ κερδίζουμε έμπνευση που αποτελεί επίσης πολύτιμο ερέθισμα για την εταιρεία μας», λέει η Bettina Fetzer, στέλεχος της Γερμανικής μάρκας.
Παγκόσμια πρεμιέρα της EQE SUV
Με την Mercedes EQE SUV, η εταιρεία υποστηρίζει τη φιλοδοξία της «Lead in Electric», να ηγηθεί δηλαδή στην ηλεκτρική εποχή. Η παλέτα περιλαμβάνει πλέον οκτώ ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία: τις EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV και EQV. Σε αυτήν προστίθενται τα μοντέλα EQE, EQE SUV και EQ Sperformance της AMG. Μέχρι το τέλος του 2022, η εταιρεία θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία σε κάθε κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται.
Η Mercedes θα παρουσιάσει ολόκληρο τον στόλο EQ, σαν σε πασαρέλα, στους κήπους του Musée Rodin από τις 16 έως τις 17 Οκτωβρίου. Επίσης, θα εκτεθούν πρωτότυπα οχήματα που θα αποτελέσουν τον προπομπό μελλοντικών μοντέλων: το Concept EQG, το Concept Mercedes-Maybach EQS και το Vision AMG. Θα σταθούν δίπλα στο πρωτότυπο ερευνητικό όχημα Vision EQXX, το οποίο, με τις πολυάριθμες καινοτομίες του, αποτελεί το προσχέδιο για το μέλλον της μηχανικής αυτοκινήτων.
Το «μαγικό γκαράζ»
Η παρουσία του brand επικεντρώνεται στη σκηνή της καμπάνιας «Show casing Innovation 2». Σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Mercedes-Benz «ζωντανεύει» μια καμπάνια σε μεγάλη κλίμακα. Μια εγκατάσταση έξι επί έξι μέτρα, το «μαγικό γκαράζ» επιπλέει πάνω από ένα σιντριβάνι στους κήπους του Musée Rodin. Το περιεχόμενο των πολυμέσων αντανακλώνται σε εξωτερικές επιφάνειες και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον για να μετατρέψουν το installation σε ένα ζωντανό έργο τέχνης που προσκαλεί τους επισκέπτες στον σουρεαλιστικό κόσμο της καμπάνιας.
Μέσα στην εγκατάσταση, μια καθηλωτική εμπειρία 360 μοιρών περιμένει τους επισκέπτες. Όπως ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, έτσι και οι επισκέπτες κάθονται σε ένα κάθισμα αυτοκινήτου και βυθίζονται στους τέσσερις αφηρημένους κόσμους του «μαγικού γκαράζ». Κάθε κόσμος είναι μια εμπειρία μιας πρωτοποριακής καινοτομίας για μια νέα εποχή κινητικότητας. Η κινηματογραφική εμπειρία δίνει στους επισκέπτες την αίσθηση ότι επιπλέουν ελεύθερα στο χώρο στο κάθισμά τους, ενώ ένα διαδραστικό στοιχείο τους επιτρέπει να σχεδιάζουν παιχνιδιάρικα το σκηνικό που βλέπουν οι ίδιοι.
Επίσης, η καλλιτεχνική παρουσίαση «Πίνακες ζωγραφικής, Έννοιες και Ένα Ποδήλατο –μία ματιά στη συλλογή τέχνης Mercedes-Benz» στους κήπους του Musée Rodin προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική επαφή με συναρπαστικά έργα τέχνης. Στις 22 και 23 Οκτωβρίου, η εταιρεία θα παρουσιάσει περίπου 20 έργα από τη συλλογή της. Τα έργα είναι 15 Γάλλων καλλιτεχνών καθώς και καλλιτεχνών που σχετίζονται με τη γλώσσα και τον πολιτισμό της Γαλλίας. Όλοι αυτοί οι προβεβλημένοι καλλιτέχνες έχουν μια κληρονομιά που ξεπερνά την τέχνη του 20ου ή του 21ου αιώνα στη Γαλλία και συμπεριλαμβάνει τις διεθνείς εξελίξεις στην τέχνη. Το φάσμα των καλλιτεχνικών μέσων κυμαίνεται από τη ζωγραφική και τη φωτογραφία έως τα φώτα (lightart), το βίντεο και τη γλυπτική.
Η Συλλογή Τέχνης Mercedes-Benz, που ιδρύθηκε το 1977, είναι σήμερα μία από τις σημαντικότερες εταιρικές συλλογές τέχνης της Ευρώπης με μουσειακή ποιότητα και διεθνή φήμη. Με τη Συλλογή αυτή η εταιρεία στοχεύει να δημιουργήσει πραγματικό όφελος για το κοινωνικό σύνολο. Η συλλογή περιλαμβάνει περί τα 3.000 έργα από περίπου 800 καλλιτέχνες – συμπεριλαμβανομένων καλλιτεχνών παγκοσμίου φήμης όπως οι Andy Warhol, Keith Haring, Charlotte Posenenske και Andrea Zittel. Οι εκθέσεις των έργων τόσο στην εταιρεία όσο και σε διεθνή μουσεία δίνουν τη δυνατότητα σε ένα ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται για την τέχνη να γνωρίσει τη συλλογή. Η Συλλογή Τέχνης της Mercedes εστιάζει σε αφηρημένες-εποικοδομητικές εικονογραφικές έννοιες, τέχνη με κριτικό πνεύμα καθώς και σε αντιπροσωπευτικά έργα και αναθέσεις σε θέματα όπως η αυτοκίνηση, ο σχεδιασμός και η κατασκευή. Η Συλλογή δίνει μεγάλη σημασία στην απόκτηση πρόσφατων έργων από νέους καλλιτέχνες για να στηρίξει την επόμενη γενιά. Επιπλέον, η συλλεκτική της πρακτική προσανατολίζεται σταθερά προς τη διαφορετικότητα και την προώθηση διεθνών καλλιτεχνών, την ποικιλομορφία πολιτισμών, προσανατολισμών και απόψεων, ένα ευρύ φάσμα έργων πολυμέσων καθώς και την περαιτέρω καθιέρωση των γυναικών στο πλαίσιο της Συλλογής.