Ο Μαξ Φερστάπεν μπορούσε υπό προϋποθέσεις να στεφθεί και μαθηματικά για δεύτερη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης αλλά τελικά πήρε την 7η θέση και δεν τα κατάφερε, με τον έτερο οδηγό της Red Bull, τον Σέρχιο Πέρεζ, να παίρνει τη νίκη, ενώ οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ με τις δύο Ferrari τερμάτισαν στη 2η και την 3η θέση αντίστοιχα.
Η εκκίνηση του γκραν πρι άργησε λόγω της έντονης βροχής και όταν αυτή σταμάτησε ο Πέρεζ κατάφερε να κάνει καλύτερη εκκίνηση και να προσπεράσει τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν άρχισε άσχημα και από την 8η έπεσε στη 12η. Γρήγορα, βέβαια, ανέβηκε στην 9η, αλλά αυτό δεν απασχολούσε τους Πέρεζ και Λεκλέρ που είχαν ήδη αρχίσει τη μονομαχία τους.
Η είσοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον 7ο γύρο, μετά τη σύγκρουση των Λατίφι και Ζου, είχε ως αποτέλεσμα οι αποστάσεις να μηδενιστούν, αλλά ο Πέρεζ κατάφερε να παραμείνει μπροστά από τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν ανέβηκε στην 7η θέση. Ο αγώνας συνεχιζόταν με την πίστα σιγά-σιγά να στεγνώνει και αυτό σήμαινε ότι οι ομάδες έπρεπε να αποφασίσουν πότε θα μπουν οι οδηγοί για αλλαγή ελαστικών.
Τελικά η Ferrari έκανε πρώτη κίνηση καλώντας τον Λεκλέρ, αλλά το pit stop της Red Bull για τον Πέρεζ ένα γύρο μετά ήταν καλύτερο, πιο γρήγορο, με αποτέλεσμα ο οδηγός της να επιστρέψει στην 1η θέση. Για ακόμη μία φορά, όμως, υπήρξε είσοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας αφού είχε ατύχημα ο Τσουνόντα με AlphaTauri. Όταν ο αγώνας άρχισε ξανά κανονικά, ο Πέρεζ παρέμεινε στην 1η θέση, αλλά ανακοινώθηκε ότι ήταν υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες για ενδεχόμενη παράβαση των κανονισμών για το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Όπως και να έχει, πάντως, αυτός ήταν και ο νικητής αφού άντεξε στην επίθεση του Λεκλέρ και τερμάτισε πρώτος, αφήνοντας στη 2η θέση τον οδηγό της Ferrari και στην 3η τον Σάινθ. Ο Νόρις τερμάτισε 4ος μπροστά από τον Ρικάρντο και ακολούθησαν οι Στρολ, Φερστάπεν, Φέτελ, Χάμιλτον και Γκασλί.