Ήταν το πρώτο Γκραν Πρι που έγινε στη Σαουδική Αραβία και αναμενόταν συναρπαστικό, αφού πρόκειται για την πιο γρήγορη πίστα. Και ήταν όντως συναρπαστικό, όπως θα είναι -περισσότερο δεν γίνεται- το φινάλε του φετινού πρωταθλήματος. Η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στην Τζέντα, με τον Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει στη 2η θέση, σημαίνει ότι οι δύο διεκδικητές του τίτλου είναι πλέον ισόβαθμοι και το τελικό ξεκαθάρισμα θα γίνει στο Αμπού Ντάμπι την επόμενη εβδομάδα.
Ο Βρετανός είχε το προβάδισμα πριν καν την έναρξη, μετά την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, διατηρώντας το και μετά την εκκίνηση αφού έφυγε καλά, όπως και η άλλη Mercedes με τον Μπότας. Αυτοί ήταν στο 1-2, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και τον αγώνα να συνεχίζεται με την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον 9ο γύρο, αφού ο Μικ Σουμάχερ καρφώθηκε στις μπαριέρες της στροφής 23.
Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να περάσει μπροστά αφού οι Χάμιλτον και Μπότας μπήκαν στα pit για να αλλάξουν ελαστικά, για να ακολουθήσει… κόκκινη σημαία και διακοπή του αγώνα προκειμένου να επισκευαστεί η μπαριέρα στο σημείο που είχε το ατύχημα ο Σουμάχερ. Όλοι οι οδηγοί, επομένως, πήγαν στα pit και μετά είχαμε νέα εκκίνηση, με τον Φερστάπεν στην 1η θέση και τους Χάμιλτον και Μπότας να ακολουθούν.
Νέα εκκίνηση, Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μάχη διεκδικητών και νίκη Χάμιλτον
Σε αυτή τη νέα εκκίνηση, λοιπόν, ο Βρετανός έφυγε καλύτερα και έστριψε πρώτος, αλλά ο Ολλανδός με μια ιδιαίτερη τακτική κατάφερε να ξαναβρεθεί μπροστά στην επόμενη στροφή. Μέσα σε όλα αυτά ο Οκόν κατάφερε να προσπεράσει τον Χάμιλτον και να τον ρίξει στην 3η θέση, αλλά είχαμε εκ νέου κόκκινη σημαία και διακοπή του αγώνα.
Στην… τρίτη εκκίνηση, πλέον, στην 1η θέση ήταν ο Οκόν και πίσω του ο Χάμιλτον, με τον Φερστάπεν να ξεκινάει ως τρίτος. Γεγονός που δεν τον επηρέασε, πάντως, αφού έφυγε καλύτερα από τους άλλους δύο και βρέθηκε να προπορεύεται ξανά. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου έδιναν τη μάχη τους αλλά για ακόμη μία φορά οι συνθήκες του αγώνα άλλαξαν αφού είχαμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, διαδικασία που επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές.
Μέσα σε όλο αυτό τον χαμό οι Φερστάπεν και Χάμιλτον βρέθηκαν εκτός πίστας κάποια στιγμή, ενώ στη συνέχεια είχαμε και χτύπημα του Βρετανού στον Ολλανδό, με τους αγωνοδίκες να εξετάζουν το συμβάν και τελικά να αποφασίζουν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Ολλανδό για την προηγούμενη σύγκρουση. Έτσι, ο Βρετανός πέρασε μπροστά και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, με τους δύο οδηγούς να είναι πλέον ισόβαθμοι και να ετοιμάζονται για το τελευταίο Γκραν Πρι, στο οποίο θα κριθούν τα πάντα.