Μετά από 9 χρόνια και παραγωγή 1.300.000 μονάδων, το τρέχον Mitsubishi L200 pickup truck ετοιμάζεται να αποχωρήσει. Ο νέος διάδοχος του μοντέλου που γιόρτασε πρόσφατα την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην 85η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης θεωρείται περισσότερο μία νέα γενιά pickup trucks 1Τ παρά «μία από τα ίδια»…
Το νέο L200 κατασκευάζεται στο «2ο Εργοστάσιο» της Mitsubishi Motors Thailand στο Laem Chabang με στόχο πωλήσεων 200.000 μονάδων/χρόνο (έναντι 130.000 μονάδων του απερχόμενου L200) και προορισμό όλες τις παγκόσμιες αγορές (πλην Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Καναδά), με την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη (12%), μετά τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN).
Στην Ευρώπη, όπου οι συνολικές πωλήσεις του απερχόμενου L200 θα έχουν φτάσει τις ± 220.000 μονάδες μέχρι το τέλος της παραγωγής, το L200 είναι ισχυρός συντελεστής των κερδών της περιοχής.
Η 5η γενιά του L200 εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο L200, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.
Επιπλέον, οι μηχανικοί στόχευσαν στις χαμηλότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και συγκεκριμένα, μείωση εκπομπών CO2 από 199 g/km που ήταν οι ελάχιστες για το απερχόμενο L200 σε 169 g/km μίνιμουμ για το νέο L200.
Το νέο L200 περιγράφεται συνοπτικά ως εξής:
– Νέο σπορτίφ στυλ, που διατηρεί την εκφραστική σχεδίαση «J-Line» – σήμα κατατεθέν του απερχόμενου L200 (στο Double Cab) με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής 0.40 CD και βάρος σε λογικά πλαίσια για μία άριστη αναλογία ισχύος / βάρους.
– Αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας.
– Σημαντική αναβάθμιση αντιληπτής ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) κλπ….για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.
– Πρόσθετη άνεση διπλών θυρών (δηλ. 4 πόρτες) στο Club Cab.
– Νέος κινητήρας 2.4 L 154 ps / 181 ps 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού του 4N13 (ASX και Lancer) και κινητήρια σύνολα 4N14 (Outlander), που επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 από 199 g/km του απερχόμενου L200 στα 169 g/km για το νέο L200 (έναντι 190 – 250 g/km του ανταγωνισμού).
– Νέο κιβώτιο 6 M/T (και νέο 5 A/T) για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης.
– Αυξημένη αντοχή λόγω σχεδίασης από το ισχυρότερο αμάξωμα και πλαίσιο μέχρι κινητήρες μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης (διαστήματα αλλαγής λαδιού από 15.000 km, τώρα 20.000 km, service προηγούμενου Α/Τα από 80.000 km, τώρα Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, λεπτομερής αντιδιαβρωτική προστασία…)
– Βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Super Select 4WD II (με κοντό διαφορικό) παραμένει με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου.
- 7% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου
- Βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης
- Προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.
- Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση.
– Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια με νέα χαρακτηριστικά, που περιλαμβάνουν (διαθεσιμότητα ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά):
- Κάμερα οπισθοπορείας.
- Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα.
- Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας.
- Διζωνικό αυτόματο A/C.
- Χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι.
- Κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη απόσταση και κλίση.
- Σύστημα ραδιοφώνου Digital Audio Broadcasting.
- Θύρα USB.
Οι πελάτες του L200 θα παρατηρήσουν επίσης σημαντική αλλαγή της θέσης οδήγησης συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, εξ αιτίας μίας σειράς εργονομικών βελτιώσεων, όπως:
– Φαρδύτερα & μακρύτερα μαξιλάρια και πλάτες.
– Καλύτερη πλευρική στήριξη.
– Πιο μαλακό / ελαστικό υλικό μαξιλαριών καθισμάτων.
– Κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση και απόσταση.
– Ορατό εμπρός άκρο του καπό.
– Σχεδίαση κολόνων που περιορίζει τα τυφλά σημεία – εμπρός, πλάι και πίσω.
– Επίπεδα μάκτρα καθαριστήρων που μειώνουν λιγότερο την ορατότητα.
Περισσότερα αν και όταν το οδηγήσουμε.