Η Fiat κάνει την επιστροφή της στην αμερικανική αγορά με την παρουσία της στην έκθεση του Λος Άντζελες από τις 17 μέχρι τις 28 Νοεμβρίου. Η επιστροφή αυτή σημαδεύεται από την παρουσίαση του 500, ενός από τα χαρακτηριστικότερα δείγματα του στιλ και της τεχνολογίας «Made in Italy», κληρονόμου ενός μοντέλου που αποτέλεσε ένα από τα σύμβολα της αυτοκίνησης.
Όπως τονίζει η Laura Soave, επικεφαλής της Fiat στη βόρεια Αμερική, «το Fiat 500 ήταν πάντα το σωστό αυτοκίνητο στη σωστή στιγμή. Με το νέο Fiat 500 προσφέρουμε ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες της αγοράς στη βόρεια Αμερική».
Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο Μεξικό και θα έχει τιμή εκκίνησης τα 15.500 δολάρια. Το ιδιαίτερα ελκυστικό «πακέτο», που χαρακτηρίζεται από την τετραθέσια διαμόρφωση, το ιδανικό μέγεθος για την πόλη, την απόλαυση της οδήγησης που ενισχύεται και από τον εντελώς νέο κινητήρα 1.4 MutiAir με 101 ίππους, το καινοτόμο σύστημα επικοινωνίας Blue&Me και τους 7 στάνταρ αερόσακους, συμπληρώνεται από υψηλής ποιότητας στοιχεία προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αμερικανικής αγοράς, στα οποία συμπεριλαμβάνεται κι ένα εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η γκάμα του Fiat 500 στις ΗΠΑ θα περιλαμβάνει 3 επίπεδα εξοπλισμού, 14 εξωτερικά χρώματα, 2 εσωτερικά με 14 διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών για τα καθίσματα και μια πλήρη γκάμα από ξεχωριστά αξεσουάρ από τη Mopar, που προσαρμόζουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο στις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε αγοραστή.
Φυσικά οι πελάτες του Fiat 500 θα μπορούν να κάνουν χρήση της δωρεάν εφαρμογής eco:Drive, που αναλύει τον τρόπο οδήγησης του οδηγού και προσφέρει συμβουλές για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ρύπανσης της ατμόσφαιρας. Τέλος, σημαντικό είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο προσφέρεται με εγγύηση 4 ετών ή 50.000 μιλίων (περίπου 80.000 χλμ.) και οδική βοήθεια 4 ετών, που συμπληρώνονται από ένα πρόγραμμα συντήρησης 3 ετών ή 36.000 μιλίων (περίπου 58.000 χλμ.) με κάλυψη του κόστους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου και αντικατάστασης των φθαρμένων εξαρτημάτων.
Προσαρμογή στην αμερικανική αγορά
Ειδικά μελετημένο για να προσαρμοστεί στις συνθήκες των δρόμων της βόρειας Αμερικής, το Fiat 500 έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις, οι σημαντικότερες από τις οποίες είναι:
– Ανασχεδιασμένη δομή αμαξώματος για αύξηση της αντοχής.
– Ρύθμιση των αναρτήσεων για να εξασφαλίζεται η ευελιξία και η ασφάλεια του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την άνεση και την ησυχία στο εσωτερικό του κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών στους αυτοκινητοδρόμους.
– Περισσότερες από 20 ειδικές τροποποιήσεις σε εξαρτήματα του αμαξώματος για τη μείωση θορύβων και κραδασμών.
– Νέο ABS στους 4 τροχούς με ανασχεδιασμένες μπροστινές «δαγκάνες» για βέλτιστη απόδοση στο φρενάρισμα.
– Ρεζερβουάρ καυσίμου με αυξημένη χωρητικότητα στα 10,5 γαλόνια (40 λίτρα) για αύξηση της αυτονομίας.
– Σύστημα θέρμανσης και ψύξης βελτιστοποιημένο για τις ακραίες κλιματολογικές συνθήκες της βόρειας Αμερικής.
– Υποβραχιόνιο και νέα «μαξιλάρια» στα καθίσματα για βελτίωση της άνεσης στα μακρινά ταξίδια.
– Νέα μπροστινά καθίσματα εφοδιασμένα με το σύστημα «Easy Entry».
– Νέα χειριστήρια ελέγχου στο τιμόνι και ρύθμιση της απαιτούμενης δύναμης στο τιμόνι για βελτίωση της σταθερότητας στις ταχύτητες του αυτοκινητοδρόμου (και τους πλευρικούς ανέμους).
– Νέο ηχοσύστημα BOSE με 6 ηχεία και subwoofer εξαιρετικής ποιότητας.
Το Fiat 500 διατίθεται στην αμερικανική αγορά με κινητήρα 1.4 τεχνολογίας MultiAir, ο οποίος αποδίδει 101 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 133 Nm στις 4.000 στροφές και συνδυάζεται με δύο αξιόπιστα και υψηλής τεχνολογίας κιβώτια ταχυτήτων. Ειδικά το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ) εξασφαλίζει απροβλημάτιστες και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και σημαντική οικονομία, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με τη λειτουργία Auto Stick.
Επίσης, με την επιλογή «Sport» που προσφέρει το πάτημα του αντίστοιχου πλήκτρου στο ταμπλό, αλλάζει το πρόγραμμα των αλλαγών ταχυτήτων και η απόκριση του τιμονιού, για περισσότερο σπορ χαρακτήρα στην οδήγηση. Το δεύτερο κιβώτιο (προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό) είναι το χειροκίνητο των 5 ταχυτήτων το οποίο έχει διαφορετικές σχέσεις για την αμερικανική αγορά με σκοπό τη βελτίωση της κατανάλωσης και των επιταχύνσεων και συνδυάζεται με έναν νέο αυτορρυθμιζόμενο υδραυλικό συμπλέκτη που εξασφαλίζει ότι απαιτείται πάντα η ίδια δύναμη στο πεντάλ για ολόκληρη την ωφέλιμη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη. Και στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχει το πλήκτρο «Sport» το οποίο αλλάζει την απόκριση του γκαζιού και την αίσθηση στο τιμόνι για πιο σπορ οδήγηση.