Ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί. Ένα ακόμα τροχαίο δυστύχημα με όνομα και επώνυμο, όπως αυτά (του Ζαχαριά, του Βακάκη, του Παντελίδη, κ.ά) που προηγήθηκαν.

Ένα τραγικό τροχαίο που στοίχισε την ζωή ενός νέου ανθρώπου (και ευτυχώς που ήταν μόνο μια χαμένη ζωή) και «ανέβασε στα κάγκελα» την κοινή γνώμη, που ξαφνικά «θυμήθηκε» πως υπάρχουν τροχαία δυστυχήματα που αποδεκατίζουν -κυρίως- τον ενεργό πληθυσμό αυτής της χώρας.

Ένα τροχαίο που οι τίτλοι έπεσαν πάνω στην μάρκα του οχήματος και το επάγγελμα του θύματος. Λες και ήταν αυτά που θα έπρεπε να προβληθούν από τα ΜΜΕ, ούτως ώστε «ουδέν κακό αμιγές καλού».

Με άλλα λόγια, αντί να προβληθούν τα στοιχεία που οδήγησαν στο συγκεκριμένο «αεροπορικό δυστύχημα», τα φώτα έπεσαν πάνω στην φτιαγμένη Porsche και το αν ο θανών ήταν τράπερ, ράπερ ή ότι άλλο τρέντι επάγγελμα της εποχής μας.

Στην Porsche λοιπόν και πάλι ο φακός των ΜΜΕ, μια μάρκα που προβάλλεται σε κάθε αναποδιά αυτού του τόπου (ακόμα θυμόμαστε τα Cayenne των Λαρισαίων στο ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης), αλλά δεν έχει καμιά απολύτως ευθύνη ούτε για τα τραγικά προβεβλημένα δυστυχήματα των τελευταίων ετών, ούτε βέβαια για το ότι η χώρα μας ζούσε από τον Β΄ΠΠ με δανεικά.

Μια Porsche -κατά τα φαινόμενα- 997s (με προφυλακτήρα και αεροτομή από το μοντέλο GT3), με κυβισμό (αρχικά τουλάχιστον) 3.800 κυβικά εκατοστά και ιπποδύναμη 380 ίππων που έδιναν κίνηση στους πίσω τροχούς. Ένα άριστο και γρήγορο αυτοκίνητο, που από στάση πιάνει τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, αλλά κανείς μέχρι στιγμής δεν γνωρίζει τις ακριβείς δυνατότητες του συγκεκριμένου οχήματος, καθώς ο ιδιοκτήτης της ήταν «μερακλής» και πουσάριζε τα αυτοκίνητά του.


Όμως, στην περίπτωσή μας δεν έχουν σημασία οι ίπποι, ούτε η μάρκα, ούτε η τιμή του κάθε οχήματος. Επίσης είναι γελοίος ο ισχυρισμός κάποιων που λένε γιατί πωλούνται ανάλογων δυνατοτήτων αυτοκίνητα αφού η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα στους δρόμους της χώρας μας είναι 130 χλμ/ώρα. Η απάντηση είναι απλή και μια: όσες περισσότερες δυνατότητες έχει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο ασφαλές είναι, αν βέβαια ο οδηγός του σέβεται τον ΚΟΚ.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση (και χωρίς να εξετάζουμε την κατάσταση του οδηγού εκείνη την δεδομένη στιγμή) ο ΚΟΚ είχα κυριολεκτικά διακορευτεί και τα αχνάρια απώλειας πρόσφυσης πάνω στο οδόστρωμα μαρτυρούν υψηλό τριψήφιο αριθμό ταχύτητας, γεγονός που πιστοποιεί τόσο το διαλυμένο ιδιαίτερα στιβαρό αμάξωμα της 911, όσο και η …ήττα της μεγάλης κολώνας από το εκτός ελέγχου όχημα του τράπερ.

Αποτέλεσμα, ένας ακόμα άδικος θάνατος που ουδόλως θα διδάξει, καθώς έτσι πως προβάλλεται από τα ΜΜΕ το δυστύχημα, όλοι οι υπόλοιποι θα αισθανόμαστε ασφαλείς αν δεν είμαστε τράπερ και δεν οδηγούμε Porsche…
Αυτά τα απαισιόδοξα προς το παρόν. Ραντεβού στο επόμενο επώνυμο δυστύχημα, που θα θυμηθούμε και πάλι ότι το αίμα της χώρας κυλάει άδικα στους δρόμους παρά την 70χρονη κατάσταση ειρήνης που βρισκόμαστε.