Τη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων ακολουθεί με τη σειρά της η Lotus, καταρρίπτοντας παράλληλα ένα από τα τελευταία αμιγώς σπορ κάστρα, που θέλει τα αυτοκίνητα αυτής της φιλοσοφίας να συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έτσι, η Exige και Exige S Roadster αποκτούν ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με έξι σχέσεις και paddles αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον της αυτόματης λειτουργίας υπάρχει και η Sport και Race, που βελτιώνουν την αίσθηση και την ταχύτητα απόκρισης του κιβωτίου σε συνθήκες πίστας και γρήγορης οδήγησης.
Η νέα αυτή έκδοση βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης, με τη Lotus να είναι σε θέση να ανακοινώσει τις τιμές επιδόσεων, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. δηλαδή 0,1 δλ. ταχύτερα από ότι με το χειροκίνητο κιβώτιο.
Όσον αφορά τη δυναμική της συμπεριφορά, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στην πίστα σημείωσε ακριβώς τον ίδιο με τη χειροκίνητη έκδοση.
Πηγή: gazzetta.gr