Η McLaren μάς αποκαλύπτει τα μυστικά του εσωτερικού διακόσμου της μοναδικής P1 GTR.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, το «κόκπιτ» της P1 GTR είναι εμφανώς προσανατολισμένο στις ανάγκες του οδηγού με γνώμονα τον καλύτερο βαθμό εμπλοκής του στη… μάχη και, φυσικά, στην ελαχιστοποίηση του βάρους που πάντοτε αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για κάθε καθαρόαιμη κατασκευή.
Σημείο αναφοράς εδώ αποτελεί το πηδάλιο, ο βασικός σχεδιασμός του οποίου αντλεί την έμπνευσή του από το αντίστοιχο της MP4-23. Ναι, σωστά καταλάβατε. Πρόκειται για το μονοθέσιο με το οποίο η βρετανική ομάδα συμμετείχε το 2008 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Και στο πηδάλιο της εξωτικής P1 GTR, όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι σε εύκολα προσβάσιμες από τα δάχτυλα του οδηγού θέσεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που ελέγχουν τις λειτουργίες συστημάτων, όπως τα DRS (Drug Reduction System) και IPAS (Instant Power Assist), προκειμένου ο… χειριστής να μην χρειάζεται να απομακρύνει τα χέρια του από αυτό.
Από εκεί και πέρα, πόλος έλξης αποτελούν τα πανάλαφρα καθίσματα, τα οποία είναι εμπνευσμένα σε επίπεδο σχεδίασης από εκείνα των αγωνιστικών προτάσεων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα DTM, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, προκειμένου να εξοικονομηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο βάρος υποστηρίζοντας μάλιστα τις προδιαγραφές του γνωστού συστήματος HANS (Head And Neck Safety).
Το όλο «πακέτο» συμπληρώνουν οι ζώνες 6 σημείων, οι οποίες «δένουν» απευθείας πάνω στο αμάξωμα. Αξίζει να προσθέσουμε επίσης πως σε αντίθεση με άλλες αγωνιστικές προτάσεις του είδους, ο οδηγό της P1 GTR θα απολαμβάνει τις υπηρεσίες που παρέχει το σύστημα κλιματισμού του οχήματος.
Το πρόγραμμα εξέλιξης της P1 GTR συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς με τους μηχανικούς της McLaren να έχουν μόλις ολοκληρώσει μια σειρά δοκιμασιών στην πίστα του Μπαχρέιν. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων αυτών δοκιμών, η εταιρεία είχε την ευκαιρία να βελτιστοποιήσει την απόδοση του συστήματος IPAS, να εξελίξει ακόμα περισσότερο τα ειδικά σχεδιασμένα για την P1 GTR σλικ ελαστικά της Pirelli, αλλά και να «προχωρήσει» στην εξέλιξη του αεροδυναμικού πακέτου του οχήματος στο πίσω μέρος και ειδικότερα στο τμήμα που αφορά στην τεράστια πίσω αεροτομή, η οποία ενσωματώνει το… δανεικό από τα μονοθέσια της Formula 1 σύστημα DRS.
Εκτός από τις παραπάνω αποκαλύψεις, η βρετανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περαιτέρω στοιχεία που αφορούν το πρόγραμμα αγωνιστικής οδήγησης/εκπαίδευσης στο οποίο θα συμμετάσχουν οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της P1 GTR, που δεν θα ξεπερνούν στο σύνολο τους 375.
Πιο συγκεκριμένα, οι τελευταίοι θα έχουν άμεση πρόσβαση στην έδρα της εταιρείας και συγκεκριμένα στο McLaren Technology Center που βρίσκεται στο Woking της Μ. Βρετανίας, ενώ κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους λειτουργίας του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε 6 track day events που θα πραγματοποιηθούν σε ισάριθμες πίστες διεθνών προδιαγραφών.
Πηγή: 4troxoi.gr