Η τιμή της βενζίνης ολοένα και αυξάνεται. Οπότε χρειάζεται να βρεθούν εναλλακτικές μορφές καυσίμων που θα είναι οικονομικότερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Μια από αυτές είναι η κίνηση με υγραέριο που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι μια απλή διαδικασία μετατροπής που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.
Οι μετατροπές αυτές κοστίζουν από περίπου από 800 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα (4κύλινδρος, 6κύλινδρος, κ.λπ.).
To βασικό πλεονέκτημα του υγραερίου είναι ότι διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Υπολογίζεται λοιπόν, ότι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση του διενεργούνταν με βενζίνη.
Το σύστημα υγραεριοκίνησης εφαρμόζεται αρκετά στην Ευρώπη καθώς οι περισσότεροι το επιλέγουν για να εξοικονομήσουν χρήματα.
Βέβαια απαραίτητη είναι η μέριμνα για την ασφάλεια καθώς το υγραέριο από τη φύση του έχει εκρηκτικές ιδιότητες, γι αυτό το λόγο οι μετατροπές πρέπει να γίνονται μόνο από ειδικούς.