Η εξέλιξη του επόμενης γενιάς Leaf πραγματοποιείται ήδη, καθώς πρόθεση των ανθρώπων της Nissan είναι να το λανσάρουν το 2016, με δύο βασικές διαφορές.
Καταρχάς, το νέο μοντέλο αναμένεται να διαθέτει μια περισσότερο «συμβατική» εμφάνιση, καθώς θεωρείται βέβαιο πως η «αμφιλεγόμενη» αισθητική του υπάρχοντος μοντέλου, μετρίασε σημαντικά την εμπορική του πορεία.
Με σιγουριά, λοιπόν, περιμένουμε μια εμπρόσθια μάσκα σε σχήμα «V», ώστε το επερχόμενο Leaf να εναρμονιστεί με την τρέχουσα σχεδιαστική «γλώσσα» της ιαπωνικής φίρμας.
Εκτός, όμως, από πιο ελκυστικό, το δεύτερης γενιάς Nissan Leaf «οφείλει» να αποκτήσει και μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς η σχετική επίδοση των 135 χλμ. του σημερινού μοντέλου, δεν θα μπορεί να «αντέξει» στο μελλοντικό ανταγωνισμό, πόσο μάλλον όταν άλλες εταιρείες ετοιμάζουν οχήματα με κυψέλες υδρογόνου.
Φημολογείται, λοιπόν, πως οι βασικές εκδόσεις του Leaf θα εξοπλίζονται με μικρότερο σετ μπαταριών, ενώ οι πιο πλούσιες θα φέρουν μεγαλύτερο και αναμένεται πως θα έχουν αυτονομία περίπου 300 χλμ.
Η εν λόγω νέα τεχνολογία μπαταριών θα περάσει και στο premium παρακλάδι της Nissan, την Infiniti, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της ηλεκτρικό όχημα στα τέλη του 2016 ή στις αρχές του 2017. Λόγος γίνεται για το εικονιζόμενο LE electric vehicle που είδαμε στην τελευταία έκθεση της Ν. Υόρκης.
Πρόκειται για ένα αεροδυναμικό (Cd 0,25) sedan το οποίο φέρει μία μπαταρία λιθίου 24 kWh που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και 325 Nm ροπής. Η τεχνολογία του προέρχεται από το Leaf και όταν η μπαταρία αδειάσει, μπορεί να φορτιστεί ακόμα και ασύρματα.
Πηγή: autotriti.gr