Η Ford αναγνωρίστηκε για τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, κερδίζοντας την 1η θέση στη φετινή λίστα με τις 50 Καλύτερες Παγκόσμιες «Πράσινες» Μάρκες της Interbrand.

Η αμερικάνικη κατασκευάστρια εταιρία (2η στην κατάταξη του 2013) αυτοκινήτων κέρδισε τις πασίγνωστες Johnson & Johnson, Coca-Cola και Microsoft.

Η έμφαση της Ford στη χρήση υδάτινων πόρων όπως φάνηκε στην πρόσφατα δημοσιευμένη 15η ετήσια Αναφορά Βιωσιμότητας, καθώς και οι προσπάθειές της για μείωση αποβλήτων και δημιουργία οικολογικών κτιρίων την εκτόξευσαν στην κορυφή.

Για την αναγνώριση των καλύτερων 50 παγκόσμιων «πράσινων» μαρκών, η Interbrand ξεκινά με τις 100 μάρκες που περιλαμβάνει η ετήσια αναφορά με τις καλύτερες παγκόσμιες μάρκες και κατά συνέπεια έχουν παγκόσμια παρουσία, αλλά και ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ότι παρέχουν αξία στους μετόχους τους.

Στη συνέχεια, η Interbrand διεξάγει εκτενή έρευνα μεταξύ καταναλωτών για να αποτυπώσει την άποψη/θέση του κοινού για τις βιώσιμες ή πράσινες τακτικές της μάρκας και τη συγκρίνει με δείκτες περιβαλλοντικής απόδοσης ή βιωσιμότητας τους οποίους συλλέγει και αναλύει η Deloitte Consulting LLP.

Για να δείτε όλη τη λίστα με τις 50 Καλύτερες Παγκόσμιες «Πράσινες» Μάρκες για το 2014, κάντε κλικ εδώ.