Τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι το όνομα του αυτοκινήτου θα είναι i1 ή i100. Οι τελικές τεχνικές λεπτομέρειες του δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, όμως έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι αρχικά το μοντέλο θα κινείται με υβριδική τεχνολογία ενώ αργότερα δεν αποκλείεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Το υβριδικό σύστημα θα χρησιμοποιεί υψηλής τεχνολογίας τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων που με τα ανάλογα «δυναμωτικά» (διπλό τούρμπο) θα μπορεί να φτάσει έως τους 184 ίππους. Αυτό το μοτέρ θα συνοδεύεται από δύο ηλεκτροκινητήρες της τάξης των 95 ίππων, με τη συνολική ιπποδύναμη της υβριδικής BMW να φτάνει τους περίπου 400 ίππους, και την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Το σημαντικό βέβαια είναι ότι η κατανάλωση υπολογίζεται στα μόλις 4,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, αφού σε αυτό θα βοηθά τα μέγιστα και το αμάξωμα που θα είναι εξ’ ολοκλήρου φτιαγμένο από ανθρακονήματα. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε περίπου 4 δλ. ενώ τέλος, η αυτονομία του υπολογίζεται στα 400 χιλιόμετρα. Όλα αυτά θα ανεβάσουν την τιμή του αυτοκινήτου ιδιαίτερα υψηλά, αφού στη Γερμανία υπολογίζεται μεταξύ 125.000-175.000 ευρώ, ανάλογα πάντα με την έκδοση. Η παραγωγή της αναμένεται να ξεκινήσει το 2013, και η BMW έχει βλέψεις για 30.000 αυτοκίνητα σε περίοδο 5 ετών.
Πηγή: autotriti.gr