Μόλις 250 XL1 θα παραχθούν και θα διατεθούν στις ευρωπαϊκές αγορές από τη VW.
Το γεγονός είναι πως το μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, είναι με διαφορά το πιο οικονομικό, μιας και οι προσπάθειες των τεχνικών έχουν πιάσει τόπο και η κατανάλωση που έχει μετρηθεί μέχρι στιγμής από τις δοκιμές της εταιρείας, είναι 0,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα απόστασης.
Η σχεδιαστική ομάδα που ασχολήθηκε με το project έκανε τα πάντα από την αρχή, χρησιμοποιώντας παντού υλικά ειδικά για τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
Ο diesel κινητήρας των 830 κ.εκ και των 47 ίππων, συνδυάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 20 kW (+ 27 ίπποι) που αποδεικνύονται παραπάνω από αρκετοί για το μοντέλο με τη super αεροδυναμική σχεδίαση (Cd: 0,186).
Τα παραπάνω, μαζί με το βάρος των 795 κιλών, συμβάλλουν στην κορυφαία αυτονομία του διθέσιου coupe με το ρεζερβουάρ των 10 λίτρων, η οποία φτάνει τα 805 χιλιόμετρα.
Τα 100 χλμ./ ώρα από στάση έρχονται σε 11,2” και η τελική είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα.
< Πηγή: gocar.gr