Η VW παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ένα νέο compact SUV μοντέλο σε πρωτότυπη μορφή, το T-ROC, ενώ ο CEO της φίρμας φαίνεται σίγουρος για την επιτυχία του.
Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της VW, Martin Winterkorn, το νέο πρωτότυπο T-ROC πρόκειται να αυξήσει την γκάμα των SUV της γερμανικής φίρμας, ενώ νιώθει σίγουρος για την επιτυχία του, όταν τελικά λάβει το πράσινο φως για την παραγωγή του.
Πιο συγκεκριμένα, ο Winterkorn δήλωσε ότι πρόκειται να ζητήσουν την άποψη του κοινού για το πρωτότυπο compact SUV μοντέλο και στην περίπτωση που ανταποκριθούν με θετικά σχόλια, στο οποίο είναι σχεδόν σίγουρος, τότε θα το κατασκευάσουν.
Την ίδια άποψη για το μέλλον του T-ROC έχει και ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης της VW, Heinz-Jakob Neusser, αφού πιστεύει ότι ένα crossover με τις συγκεκριμένες διαστάσεις μπορεί να μαγνητίσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με στατιστικά, στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 78% το ποσοστό των crossover μοντέλων το τελευταίο έτος.
Να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο crossover φέρει ένα εντυπωσιακό μπλε χρωματισμό, μία ιδιαίτερη γρίλια και φωτιστικά σώματα τύπου LED. Πατάει επάνω σε 19 ιντσών τροχούς αλουμινίου και οι διαστάσεις του είναι 4.179 χλστ μήκος, 1.831 χλστ. πλάτος και 1.501 χλστ. ύψος.
Φυσικά το εσωτερικό του -όντας πρωτότυπο- θα έπρεπε να εντυπωσιάζει, ωστόσο η γερμανική φίρμα το κράτησε σε… «χαμηλό προφίλ», αφού έχει εξοπλιστεί με τα βασικά χαρακτηριστικά χωρίς κραυγαλέες πινελιές.
Το σαλόνι έχει επενδυθεί με δέρμα και για τον πίνακα οργάνων χρησιμοποιείται μία οθόνη 12,3 ιντσών. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει ένα tablet, το οποίο χρησιμοποιείται ως σύστημα infotainment του μοντέλου, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί και ο οδηγός να το πάρει μαζί του.
Κάτω από το καπό του VW T-ROC βρίσκεται ο πετρελαιοκίνητος 2λιτρος κινητήρας TDI, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής. Το μηχανολογικό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG, ενώ εφοδιάζεται και με το σύστημα 4κίνησης 4MOTION.
Το συνολικό βάρος του εν λόγω concept φτάνει τα 1.420 κιλά και τη διαδικασία του 0-100 μπορεί να την ολοκληρώσει σε 6,9 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Σημειωτέον ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, αφού καταναλώνει μόλις 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 129 γρ./χλμ.
Πηγή: autotriti.gr