Μαζί με τον 1,6 λτ. CDTI με απόδοση 136 ίππους και 320 Nm ροπής που λίγο καιρό πριν ανακοίνωσε η Opel ότι θα τροφοδοτείται το Astra, η γερμανική εταιρεία φέρνει τώρα για λόγους οικονομικότερης χρήσης και ένα νέο πετρελαιοκινητήρα, ίδιας χωρητικότητας αλλά λιγότερης ισχύος.
Τα νέα μοτέρ ανήκουν στο πλαίσιο αναβάθμισης των κινητήρων που έχει ξεκινήσει η Opel, μέσα από ένα ειδικό πρόγραμμα.
Ειδικότερα, η Opel θα παρουσιάσει στο Σαλόνι της Γενεύης τον επόμενο μήνα το Opel Astra με έναν νέο 1.600άρη CDTI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 300 Nm ροπής, αλλά η μέση κατανάλωσή του θα πέσει κατά 0,2 λτ./100 χλμ. στα 3,7 λτ./100 χλμ. (σε σχέση με τον 1.600άρη CDTI των 136 ίππων) και οι εκπομπές ρύπων στα 97 γρ./χλμ. έναντι 104 γρ./χλμ. με το προηγούμενο μοτέρ.
Από την άλλη βέβαια, η οικονομία έχει… επιπτώσεις και στις επιδόσεις, αφού το εν λόγω μοντέλο με τον νέο diesel θα ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12 δλ. (αντί για 10,1 δλ. που κρατούσε η διαδικασία με τον προηγούμενο diesel). Επίσης να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Τέλος, το λανσάρισμα του νέου κινητήρα, σύμφωνα με την εταιρεία, θα γίνει άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά, αμέσως μετά από την παρουσίασή του στην επερχόμενη έκθεση αρχές Μαρτίου.
Πηγή: autotriti.gr