Η VW αποκάλυψε το ανανεωμένο Polo, το οποίο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του το Μάρτιο του 2014 στη Γενεύη και φέρει μία φρέσκια εμφάνιση, μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων και νέο εσωτερικό.
Μικρές, αλλά αισθητές είναι οι λεπτομέρειες που ανανεώθηκαν στην εξωτερική σχεδίαση του μικρού μοντέλου της γερμανικής φίρμας. Το Polo Facelift έχει αλλάξει ελάχιστα στους προφυλακτήρες και υπάρχει μια μικρή επανασχεδίαση στην εμπρός γρίλια. Μπορεί τα εμπρός φωτιστικά να μην άλλαξαν σχήμα, ωστόσο στο εσωτερικό τους θα περιλαμβάνουν και φώτα ημέρας τύπου LED σε όλες τις εκδόσεις (όχι μόνο στη GTI).
Οι σημαντικότερες αλλαγές για το μικρό μοντέλο έχουν γίνει στην γκάμα των κινητήρων, αλλά και στο εσωτερικό. Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, η VW πρόσθεσε τρεις 1.400άρηδες 3κύλινδρους πετρελαιοκινητήρες αποδόσεων 75, 90 και 105 ίππων. Οι συγκεκριμένοι diesel κινητήρες θα αντικαταστήσουν τον 1,2 των 90 ίππων, καθώς και τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. των 90 και 105 ίππων.
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,4 λτ. των 75 ίππων θα διατίθεται στην έκδοση Polo TDI BlueMotion και θα προσφέρει 210 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ θα καταναλώνει μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. και θα εκπέμπει 82 γρ./ χλμ. CO2. Από την άλλη ο ίδιος πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 90 ίππων θα καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ. και θα εκπέμπει 89 γρ./χλμ CO2, κάτι που καθιστά το νέο μοτέρ 21% οικονομικότερο από τον απερχόμενο 1.600άρη.
Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, το ανανεωμένο Polo θα εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1,0 λτ., ο οποίος θα αποδίδει 90 ίππους με κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. Ο 1.200άρης 3κύλινδρος των 60 ίππων έχει αναβαθμιστεί και πλέον είναι 21% πιο αποδοτικός από τον σημερινό.
Επίσης, θα εφοδιάζεται και με τον 3κύλινδρο 1,2 TSI των 90 και 109 ίππων, ενώ για την έκδοση Polo GT θα προστεθούν περίπου 10 ίπποι, φτάνοντας συνολικά τα 148 άλογα από τον 1.400άρη με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Η κορυφαία έκδοση GTI θα έρχεται με τον γνώριμο 1.400άρη κινητήρα, με μια μικρή δόση αδρεναλίνης 12 ίππων. Έτσι, ο μικρός πύραυλος θα αποδίδει 189 ίππους. Το ανανεωμένο μοντέλο θα συνδυάζεται –ανάλογα με την έκδοση- με 5άρι ή 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Περνώντας στην καμπίνα του Polo Facelift, το τριάκτινο τιμόνι έχει δώσει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μια πιο σπορτίφ πινελιά, ενώ ο πίνακας οργάνων, καθώς και η κεντρική κονσόλα (μαζί με τους διακόπτες AC) προσφέρουν μία νέα εικόνα στο μικρό της γερμανικής φίρμας.
Επίσης, εξοπλίζεται με αρκετά τεχνολογικά «καλούδια» τόσο για την ασφάλεια, όσο και για την άνεση των επιβατών. Τέλος, το ανανεωμένο Polo θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του λίγο μετά την εμφάνισή του στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο.
Πηγή: autotriti.gr