Η Mercedes φαίνεται ότι θα παρουσιάσει το Μάρτιο στη Γενεύη την Estate έκδοση της νέας C-Class, ενώ επίσης ανακοινώθηκε επίσημα από τη γερμανική εταιρεία η πλήρη γκάμα κινητήρων του νέου μοντέλου.
Σε μια κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία διακρίνουμε τη νέα Estate version της C-Class, που όλα δείχνουν θα ντεμπουτάρει στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο.
Ειδικότερα, από την κατασκοπευτική εικόνα βλέπουμε ότι το εν λόγω μοντέλο βασίζεται σχεδιαστικά στη sedan έκδοση, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, θα διαθέτει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, που θα φτάνει τα 500 λτ.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η νέα επιμηκυμένη εκδοχή θα εφοδιάζεται από την γκάμα κινητήρων της sedan C-Class, ενώ πιθανότατα θα υπάρχει και στην Estate 4κίνητη έκδοση.
Παράλληλα, οι φήμες κάνουν λόγο και για μια «αναβαθμισμένη» AMG version, που θα δούμε μαζί με την C63 AMG, αργότερα μέσα στο χρόνο. Τέλος, οι πληροφορίες επισημαίνουν ότι η νέα C-Class Estate θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στις αρχές φθινοπώρου.
Επιπροσθέτως, η Mercedes ανακοίνωσε και την πλήρη γκάμα κινητήρων που θα εφοδιάσουν τη νέα C-Class, η οποία αποτελείται από μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, ενώ το 2015 θα λανσαριστεί και η υβριδική έκδοση.
Πιο συγκεκριμένα, στους βενζινοκινητήρες θα δούμε τους εξής:
– C180 – 1,6 λτ. με 156 ίππους και 250 Nm ροπής.
– C200 – 2,0 λτ. με 183 ίππους και 300 Nm ροπής (το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται και με 4κίνηση στην έκδοση C200 4MATIC).
* C300 – 2,0 λτ. με 238 ίππους και 370 Nm ροπής.
• C350 HYBRID Plug-in – 2,0λτ. με 211 ίππους και 350 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 50 kW.
• C400 4MATIC -3,0 λτ. 6κύλινδρος με 333 ίππους 480 Nm ροπής.
Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, θα υπάρχουν οι εξής επιλογές:
– C180 BlueTEC – 1,6 λτ. με 116 ίππους και 250 Nm ροπής.
– C200 BlueTEC – 1,6 λτ. με 136 ίππους και 300 Nm ροπής.
– C220 BlueTEC – 2,2 λτ. με 170 ίππους και 400 Nm ροπής.
– C250 BlueTEC – 2,2 λτ. με 204 ίππους και 500 Nm ροπής (το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται και με 4κίνηση στην έκδοση C250 BlueTEC 4MATIC).
– C300 BlueTEC HYBRID – 2,2 λτ. με 204 ίππους και 500 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 kW.
Πηγή: autotriti.gr