Είναι μία από τις πλέον ιστορικές ομάδες της Formula 1, έχοντας στην κατοχή της τίτλους, τρόπαια και πολλά ακόμη πράγματα για τα οποία μπορεί να υπερηφανεύεται. Συγκεκριμένα, μετρά 727 εκκινήσεις σε γκραν πρι στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εννέα πρωταθλήματα κατασκευαστών, επτά πρωταθλήματα οδηγών, 114 νίκες, 312 βάθρα, 3.555 πόντους, 128 pole positions και 133 ταχύτερους γύρους.
Σπουδαίοι οδηγοί στην ιστορία της F1 κάθισαν πίσω από το τιμόνι των μονοθεσίων της. Αλέν Προστ, Άιρτον Σένα, Νάιτζελ Μάνσελ, Νέλσον Πικέ, Κέκε Ρόσμπεργκ και Ντέιμον Χιλ είναι κάποια, λίγα, από αυτά. Επίσης, έχει συνεργαστεί σε επίπεδο προμήθειας κινητήρων με εταιρείες όπως η Ford, η Honda, η BMW, η Toyota και Mercedes… Κι όμως, η Williams βρίσκεται πλέον στο φάσμα της οικονομικής καταστροφής.
Η βρετανική ομάδα έχει μετατραπεί από πρωταγωνίστρια σε κομπάρσο, όντας σταθερά στην ουρά της βαθμολογίας στα τελευταία χρονικά δύο πρωταθλήματα και με την πανδημία του κορονοϊού δέχθηκε ακόμη ένα «χτύπημα», καθώς πλέον τεράστιο πρόβλημα βιωσιμότητας. Γι’ αυτό και την Παρασκευή (29/05) ανακοίνωσε ότι βάζει πωλητήριο.
«Εξετάζουμε όλες τις επιλογές που έχουμε ως εταιρεία, είτε μιλάμε για μικρότερο, είτε για μεγαλύτερο κομμάτι, είτε για ολόκληρη την εταιρεία», ήταν η δήλωση της Κλερ Γουίλιαμς, η οποία αποκάλυψε ότι η ομάδα είχε το 2019 απώλειες 13 εκατομμυρίων λιρών, ενώ το 2018 η αντίστοιχη χασούρα ανερχόταν στα 18 εκατομμύρια.