Το 2014 θα είναι η χρονιά, που για πρώτη φορά θα δούμε πεντάθυρο Mini Cooper στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το hatchback μοντέλο «πιάστηκε στα πράσα», χωρίς ίχνος καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου αυτοκινήτου.

Παρατηρώντας την φωτογραφία που διέρρευσε, το πεντάθυρο Mini έχει μικρύνει τις εμπρός πόρτες, ώστε να κάνει χώρο για τις πίσω. Μπορεί να μην είναι μεγάλες οι πίσω πόρτες, ωστόσο η πρακτικότητα του μοντέλου ανεβαίνει επίπεδο σε σχέση με το τρίθυρο αμάξωμα.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η άνεση αυξήθηκε, μιας και τα πόδια των πίσω επιβατών έχουν κατά 5 εκατ. περισσότερο «αέρα» σε σχέση με την τρίθυρη έκδοση, ενώ η δεύτερη σειρά των καθισμάτων θα μπορεί να φιλοξενήσει 3 ενήλικες.

Το μοντέλο που απαθανατίστηκε στις φωτογραφίες αποτελεί την γρήγορη έκδοση, Mini Cooper S, το οποίο εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 189 ίππων, ενώ στοιχεία όπως η αεροτομή στην οροφή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης, που βρίσκεται στη μέση του νέου διαχύτη υπογράφουν τον «S» χαρακτήρα του μοντέλου.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί στην περίπτωση του νέου πεντάθυρου Mini, καθώς και στο νέο Mini, το οποίο παρουσιάστηκε στο Τόκιο και στο Λος Άντζελες το 2013, έχει να κάνει με την υιοθέτηση μιας ολοκαίνουργιας προσθιοκίνητης πλατφόρμας.

Η πλατφόρμα αυτή με την κωδική ονομασία «UKL1» δεν θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο των μοντέλων της Mini, αλλά λίγο αργότερα, θα αποτελέσει τη βάση και για την επόμενη γενιά της BMW Σειρά 1, η οποία θα είναι και η πρώτη προσθιοκίνητη στην ιστορία.

Επιστρέφοντας τώρα στη Mini, με το νέο δάπεδο θα μειωθεί το βάρος του οχήματος και θα προσφέρεται ακόμα περισσότερη ακαμψία. Τέλος, το πεντάθυρο Mini θα παρουσιαστεί μέσα στο φθινόπωρο του 2014.

Πηγή: autotriti.gr