Η BMW θα φέρει στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο τη νέα Σειρά 4 Gran Coupe, ενώ αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες του κόσμου αργότερα μέσα στην ίδια χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα 4θυρη Gran Coupe στις δύο κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες διακρίνεται για την κομψή της νέα σχεδίαση, τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, σε σχέση με τη 2θυρη έκδοση, με το πίσω παράθυρο να καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο -λόγω των 4 θυρών- το οποίο όμως καταλήγει διακριτικά στο χώρο αποσκευών.
Επιπλέον, οι δυναμικές γραμμές στο πλαϊνό τμήμα της 4άρας Gran Coupe προσφέρουν μια πιο σπορ και ταυτόχρονα premium εικόνα, ενώ η καμπίνα των επιβατών γίνεται πιο ευρύχωρη από την «απλή» Coupe.
Παράλληλα, κατά τις φήμες, ο προαιρετικός εξοπλισμός και τα μηχανικά μέρη θα προέρχονται από την 4άρα Coupe και Convertible. Τέλος, όσον αφορά τη BMW M4 Gran Coupe υπολογίζεται ότι θα δει τα «φώτα της ράμπας» έναν χρόνο μετά -το 2015- όπως μας συνηθίζει η γερμανική μάρκα.
Έτσι, η BMW θέλει το εν λόγω μοντέλο της να ανταγωνιστεί το Audi A5 Sportback που ήδη βρίσκεται στις αγορές και αναμένεται να περάσει στη δεύτερη γενιά του στα τέλη του 2015.
Όπως αποκαλύπτουν οι εικόνες, μιλάμε για δύο μοντέλα με δυναμική σχεδίαση που αναμένεται να αυξήσουν τον ανταγωνισμό στο premium κομμάτι της μεσαίας κατηγορίας.
Ειδικότερα, όσον αφορά το επόμενο Audi A5 Sportback, διακρίνουμε ότι το νέο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα έχει πολλές σχεδιαστικές πινελιές δανεισμένες από το μεγαλύτερο αδερφό του, το Α6, με εμφάνιση αρκετά πιο επιβλητική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Η γρίλια, στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα έχει μεγαλώσει (προς τα κάτω), ενώ έχουν τοποθετηθεί τα νέα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν φώτα ημέρας τύπου LED και ακολουθούν τη φιλοσοφία της φίρμας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Α5 θα είναι περίπου 100 κιλά ελαφρύτερο από το τωρινό, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια ακόμη πιο ελαφριά έκδοση, με περισσότερη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα και διάφορες άλλες μηχανικές παρεμβάσεις.
Σε αυτό το κλίμα, θα δούμε τους νεότερους TFSI κινητήρες, οι οποίοι θα «κουμπώσουν» πάνω στη νέα MLBevo πλατφόρμα με σκοπό να συμβάλλουν στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Σχεδιαστικά, το επόμενο Audi A5 θα κερδίσει σε δυναμισμό, με πιο επιθετικές γραμμές και χαμήλωμα του συνολικού του ύψους, αλλά και για λόγους αεροδυναμικής.
Πηγή: autotriti.gr