Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το μακρινό 1948.
Κανείς δεν υπολόγιζε τότε τι μύθος θα γινόταν το Citroen 2CV, ένα από τα κλασικότερα οχήματα της οικουμένης που θα παρέμενε στην παραγωγή για περισσότερες από 4 δεκαετίες (ως το 1990).
Κι ενώ το «πείραγμα» των 2CV είναι μια δουλειά που γίνεται χάρη στην αγάπη και το μεράκι των κατόχων τους, λίγα έχουν λάβει τέτοια περιποίηση σαν αυτή που μας παρουσίασε η σχεδιαστική φίρμα Olli Erkkila.
Η Olli βρήκε ένα 2CV του 1956 παρατημένο σε ένα δάσος και σάπιο. Τόσο το καλύτερο, σκέφτηκε, κρατώντας μόνο το σασί.
Το οποίο τέντωσε, επέκτεινε και χάρισε έτσι στο 2CV μια αισθητική για χάζι. Όσο για τον κινητήρα των 375 κυβικών και των 9 αλόγων που φορούσε, η Olli Erkkila τον αντικατέστησε με μια σύγχρονη 2CV μηχανή, που έχει αυξήσει κατά πολύ τις επιδόσεις.
Το project δεν ήταν εύκολο και χρειάστηκε πολύ καιρό, μιας και έπρεπε να βρουν αυθεντικά εξαρτήματα του 2CV από την ίδια τη Citroen ή άλλες εξουσιοδοτημένες πηγές.
Η Olli ολοκλήρωσε το θαύμα με ρετρό ρόδες από ένα Ford της δεκαετίας του 1930, αλλά και το αυθεντικό μεταλλικό χρώμα που είχε το 2CV όταν κυκλοφόρησε.