Όσο και αν το οικονομικό κλίμα στην Ευρώπη δεν είναι το καλύτερο δυνατό, υπάρχει εκεί έξω ένα ποσοστό περίπου 15% των καταναλωτών, που έχει την άνεση να επιλέξει ένα premium αυτοκίνητο, με καταγωγή κατά κύριο λόγο από τη Γερμανία.
Αυτό το κοινό θέλει να πιάσει και η Ford με τη νέα σειρά premium μοντέλων, που παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
Οι «ξεχωριστοί αγοραστές» στους οποίους απευθύνεται πλέον η Ford έχουν και «ξεχωριστές ανάγκες». Για να τους κερδίσεις λοιπόν δεν μπορείς να προσφέρεις απλά ένα premium αυτοκίνητο, αλλά να το ντύσεις με τις κατάλληλες υπηρεσίες, που θα κάνουν και τους ίδιους να αισθανθούν ότι είναι ένας πελάτης που απολαμβάνει ιδιαίτερη προσοχή. Αυτό σκοπεύει να κάνει και η Ford με το Vignale, όταν με το καλό κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, τους πρώτους μήνες του 2015.
Η ιδιαίτερη αντιμετώπιση του πελάτη του Vignale θα ξεκινάει από τα καταστήματα της Ford, καθώς θα ετοιμαστούν 500 Ford Stores σε όλη την Ευρώπη, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους (lounge areas) στους οποίους θα φιλοξενείται το premium μοντέλο της εταιρείας αλλά και οι πιθανοί αγοραστές τους, αποκτώντας μια πρώτη ξεχωριστή εμπειρία.
Επιπρόσθετα, εφόσον κάποιος προχωρήσει στην αγορά του θα απολαμβάνει premium υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες παράδοσης του αυτοκινήτου στο χώρο του, προσωπικό υπεύθυνο 24ωρης εξυπηρέτησης ακόμα και πλύσιμο ή καθάρισμα εφ’ όρου ζωής.
Αυτές οι υπηρεσίες δεν έχουν οριστικοποιηθεί αλλά οι παραπάνω είναι μόνο μερικές από τις ιδέες που έχουν οι άνθρωποι της Ford.
Τα προνόμια για τον κάτοχο του Vignale δεν σταματούν όμως εδώ, καθώς οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν κι άλλες ιδέες με τις οποίες θέλουν να αυξήσουν τη δυναμική του μοντέλου.
Ανάμεσα σ’ άλλα, έχουν προχωρήσει στην κατασκευή ενός ομώνυμου ρολογιού αλλά και σειράς άλλων προϊόντων, όπως επίπλων ή σακβουαγιάζ, με κοινά χαρακτηριστικά και εδώ το ιδιαίτερο design και την πολυτελή κατασκευή τους. Τα παραπάνω προϊόντα θα προορίζονται για τους κατόχους του Vignale, ενισχύοντας τη σχέση τους με το brand.
Πηγή: gocar.gr