Ήταν το 2008 όταν παρουσίασε η KTM το πρώτο ποτέ τετράτροχο όχημά της, το επαναστατικό X-Bow.
Κι ενώ στα χρόνια που ακολούθησαν η αυστριακή εταιρία ανέβαινε συνεχώς επίπεδα με εντυπωσιακές δημιουργίες και πάνω από 1.300 οχήματα να κυκλοφορούν στους δρόμους, το αποφασιστικό βήμα έγινε τώρα, με το ολοκαίνουριο X-Bow GTX.
Σαν καρτ λες για τον δρόμο, το τρομακτικό αγωνιστικό βασίζεται σε μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα από την Dallara Automobile και είναι μια σχεδιαστική δημιουργία της KISKA, του θρυλικού σχεδιαστή πίσω από τα δίτροχα της KTM και της Husqvarna.
Για καρδιά φορά έναν turbocharged TFSi 2,5 λίτρων από την Audi, που πειράχτηκε καταλλήλως από την KTM για να αποδίδει 600 άλογα. Εκεί που η Audi του έχει χαρίσει 395 ίππους δηλαδή.
Σοφιστικέ αεροδυναμική και βελτιώσεις παντού σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, όπως το εξίσου δυνατό X-Bow GT4, υπόσχονται πως αυτό θα είναι το δυνατότερο X-Bow που βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο του Γκρατς. Έχει εξάλλου βάρος μόλις 1.000 κιλών.
Η KTM Sportcar GmbH δεν μας έχει δώσει ακόμα τελική ταχύτητα, σκοπεύει να ρίξει ωστόσο τον δαίμονά της στη νεοσύστατη κλάση GT2 και να κλέψει τη δόξα από την Porsche και την Audi.
Έρχεται μέσα στη χρονιά…