Τι και αν ο Σεμπάστιαν Φέτελ αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα, KERS, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Buddh της Ινδίας, κατάφερε να γυρίσει ταχύτερα από όλους.
Ο Γερμανός πιλότος έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στο FP2, όπως και στην πρώτη περίοδο των δοκιμών, αφήνοντας πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ με την Red Bull να πανηγυρίζει το ένα-δύο.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Ρομάν Γκροσάν, ο οποίος κάνει εμφανίσεις διεκδίκησης του πιλότου Νο1 της επόμενης σεζόν στη Lotus, μετά και την αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν.
Τον τέταρτο χρόνο έκανε ο Λιούις Χάμιλτον, κρατώντας στην πέμπτη θέση τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Ισπανός πιλότος επέστρεψε στην πίστα για τη δεύτερη περίοδο με τους μηχανικούς του να έχουν επιδιορθώσει το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που αντιμετώπισε στο FP1.
Ο Κίμι Ραϊκόνεν βελτίωσε τον ρυθμό του στη δεύτερη περίοδο αφού πλασαρίστηκε στην όγδοη θέση.
Μεγάλος άτυχος ήταν ο Παστόρ Μαλδονάδο, ο οποίος είδε το ελαστικό του να κλατάρει για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι.
Οι πιλότοι στη δεύτερη περίοδο έτρεξαν και με τις δύο γόμες της Pirelli, ξεκινώντας με τη μεσαία και ολοκληρώνοντας τις δοκιμές με τη μαλακή, η οποία λόγω της έντονης φθοράς της δυσκόλεψε το έργο των οδηγών και προβλημάτισε τις ομάδες.
Αναλυτικά οι χρόνοι:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:25.722
2. Γουέμπερ, Red Bull, +0.289
3. Γκροσάν, Lotus, +0.498
4. Χάμιλτον, Mercedes, +0.677
5. Αλόνσο, Ferrari, +0.708
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.860
7. Μάσα, Ferrari, +0.879
8. Ραϊκόνεν, Lotus, +0.910
9. Πέρες, McLaren, +1.135
10. Μπάτον, McLaren, +1.250
11. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1.582
12. Σούτιλ, Force India, +1.653
13. Μπότας, Williams, +1.707
14. Χούλκενμπεργκ, Sauber, +1.769
15. Ντι Ρέστα, Force India, +1.886
16. Μαλδονάδο, Williams, +1.998
17. Γκουτιέρες, Sauber, +2.227
18. Βερνιέ, Toro Rosso, +2.709
19. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham, +2.970
20. Μπιανκί, Marussia, +3.077
21. Πικ, Caterham, +3.644
22. Τσίλτον, Marussia, +4.442
Πηγή: sport-fm.gr