Τι σημαίνουν απλά-απλά οι 1.700 ίπποι της ασύλληπτης τροποποίησης του ήδη θρυλικού Nissan GT-R;
Κάπου 17 Fiat 500, 5,57 Mustang ή 8,5 Subaru BRZ!
Λες και χρειαζόταν «πείραγμα» ο Φονέας των Supercars, όπως έχει εύγλωττα ονομαστεί το Nissan GT-R, ο οίκος βελτιώσεων Switzer Performance GT-R δεν πτοήθηκε καθόλου και κατάφερε να χωρέσει 1.700 άλογα κάτω από το καπό του.
Χρειάστηκαν βέβαια και τα ελαστικά Toyo Proxes R888 Competition DOT για να κρατήσουν τον «Γολιάθ» στο οδόστρωμα, όπως ονομάστηκε το GT-R των ονείρων μας.
Και βέβαια κάλυψε το μίλι σε μόλις 22,602 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας τελική ταχύτητα 249,93 μιλίων/ώρα, 402,23 χλμ/ώρα δηλαδή, επίδοση ρεκόρ για τον «δαίμονα» της Nissan.
Γιατί δεν έπιασε τα στρογγυλά 250 μίλια/ώρα; Οι φήμες θέλουν τον οδηγό να έχει καταβροχθίσει σάντουιτς πριν το δοκιμαστικό…