Έμελλε να είναι η τελευταία δουλειά της περίβλεπτης ιταλικής Bertone πριν ρίξει κανόνι το 2014. Αλλά και η στερνή συνεργασία Bertone και Aston Martin έπειτα από 60 χρόνια μικρών και μεγάλων μηχανοκίνητων θαυμάτων.
Και έδειξαν ξανά σε όλους τι μπορούσε να κάνει ο ιταλικός οίκος όταν συνεργάζεται με το απαράμιλλο βρετανικό στιλ της Aston Martin.
Ήταν ένα Aston Martin Rapide που «τράβηξε» η Bertone για να το κάνει station wagon. Κι όταν παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2013 ως Aston Martin Bertone Jet 2+2, μαγνήτισε αβίαστα όλα τα βλέμματα πάνω του.
Ακόμα καλύτερα, το project ήταν παραγγελία. Παραγγελία του θεότρελου βρετανού λάτρη των Aston Martin, Barry Weir, που έγινε γνωστός το 2000 όταν διένυσε 4 ηπείρους, 22 χώρες και 34.000 μίλια με ένα Aston Martin DB2/4.
Ο ίδιος σχεδίασε το station wagon και πήρε έγκριση από την Aston! Σε μισή ώρα, όπως θέλει ο θρύλος.
Η Aston αγάπησε τόσο τη δουλειά που είχε σκοπό να το ρίξει στην αγορά. Μόνο που η Bertone πρόλαβε να φτιάξει μόλις 10 κομμάτια πριν κατεβάσει ρολά την επόμενη χρονιά.
Το station μοιραζόταν το 70% του DNA με το Rapide, περιλαμβανομένου αυτού του 6λιτρου V12 κινητήρα των 476 αλόγων.
Μέσα του είχε 4 καθίσματα και τα πίσω ήταν μάλιστα αναδιπλούμενα με το πάτημα ενός κουμπιού, μιας και ήταν station και έπρεπε να σκεφτεί την πρακτικότητα.
Η Bertone του χάρισε ένα ακόμα εκπληκτικό εσωτερικό με ξύλο, αλουμίνιο και δέρμα σε δύο αποχρώσεις, κατά τις προδιαγραφές του Weir πάντα. Και χρειάστηκε 3,5 μήνες για να φτιαχτεί.
Όσο για την τιμή που πωλείται, πρέπει να στείλεις μήνυμα και να αποδειχθείς σοβαρός για να τη μάθεις…