Με τιμολογιακή τοποθέτηση αντίστοιχη με των μοντέλων της σειράς ST αλλά προφανώς με έμφαση στον πλούσιο εξοπλισμό και όχι στη sport διάθεση, η σειρά Vignale θα παίξει το ρόλο του πολιορκητικού κριού για τη Ford.
Με στόχο την είσοδο με αξιώσεις στις υποκατηγορίες των premium μοντέλων σε όποια segment και αν εντοπίζονται αυτά, η Vignale θα είναι κάτι παραπάνω από τις εκδόσεις Ghia με τις οποίες πορεύεται για δεκαετίες τώρα η Ford και χαρακτηρίζουν τις κορυφαίες από απόψεως εξοπλισμού και διακόσμου εκδόσεις των μοντέλων της.
Είναι πρακτικά η εξέλιξη της λογικής αυτής με την ιδιαίτερη ονοματολογία της καλύτερα εξοπλισμένης έκδοσης, που χωρίς να «φτάνει» σε σημασία στο σημείο που να προκύπτει ξεχωριστή μάρκα, έχει νόημα όμως το να προσφέρεται ως κάτι ξεχωριστό μέσα από το δίκτυο.
Σε αυτή τη λογική και η Skoda στη σύγχρονη ιστορία της, είχε προωθήσει τις εκδόσεις Laurin & Klement (στην πρώτη γενιά των Octavia και Superb). Η ανάγκη της διαφοροποίησης των αγοραστών που καταλήγουν στις πλέον καλά εξοπλισμένες εκδόσεις κάποιων μοντέλων, φέρνει στην επιφάνεια και μια διάθεση για ιδιαίτερη αντιμετώπιση από τις εταιρείες που μπορεί να τους φέρει επιπλέον έσοδα από πωλήσεις ακόμα ακριβότερων εκδόσεων.
Εν προκειμένω, μια λογική τιμολογιακής τοποθέτησης ανάλογης με της σειράς ST, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ford θα κάνει τη διαφορά, αφού έχει τις προοπτικές να προσελκύσει αντίστοιχο κοινό.
Ειδικά για τα μοντέλα της Ford, που στις πωλήσεις τους το μεγαλύτερο ποσοστό (45%) έχουν οι καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις (Titanium) -με τις βασικές εκδόσεις να αποτελούν το 10% και τις «ενδιάμεσες» να αγγίζουν το 40%- φαίνεται πως μια τέτοια κίνηση θα είναι μάλλον επιτυχημένη. Αυτό απομένει να αποδειχτεί πλέον με την ενσωμάτωση των Vignale εκδόσεων στη γκάμα, κάτι που είναι προγραμματισμένο να αρχίσει τους πρώτους μήνες του 2015 με τη σχετική έκδοση Ford Mondeo.
Για τις πωλήσεις της εν λόγω έκδοσης, το ένα πέμπτο του δικτύου των συνεργατών της Ford (αυτοί που θα έχουν την ευθύνη της προώθησης των Vignale εκδόσεων) θα πρέπει να κάνει τροποποιήσεις στις εκθέσεις προκειμένου να γίνεται αισθητή η διαφορά από την πρώτη κιόλας επαφή του κοινού με το αυτοκίνητο.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής τοποθέτησης της έκδοσης, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να «παραγγέλνει» το service του αυτοκινήτου με υπηρεσία παραλαβής από το σπίτι και επιστροφής του εκεί.
Επιπλέον, από την αγορά του αυτοκινήτου και μετά, εξετάζεται από τη Ford η πιθανότητα να έχει έναν και μόνο συνεργάτη με τον οποίο θα γίνονται όλες οι σχετικές συνεννοήσεις με τον ιδιοκτήτη, στοιχείο που δείχνει τη βαρύτητα που θέλει να δώσει η Ford στη διαπροσωπική επαφή για να γίνεται η προώθηση των εκδόσεων Vignale ακόμα πιο ελκυστική.
Αξίζει να σημειωθεί πως από την επιτυχία της συγκεκριμένης έκδοσης θα εξαρτηθεί και το λανσάρισμα αντίστοιχων εκδόσεων άλλων μοντέλων της γκάμας.
Πηγή: gocar.gr