Το Touran είναι ένα από τα παλιότερα μοντέλα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη γκάμα της VW. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003 και έκτοτε έχει υποστεί ουσιαστικά σε δύο ανανεώσεις -η δεύτερη το 2010 πιο σημαντική- συνεχίζοντας να αποτελεί την πλέον οικογενειακή έκδοση των μοντέλων που βασίζονται τεχνικά και σχεδιαστικά, πάνω στο Golf.
Το 2014 ωστόσο και ειδικότερα, στα μέσα του έτους, αναμένουμε να δούμε ένα ολοκαίνουργιο Touran, το οποίο θα βασίσει και πάλι την παρουσία του στο Golf. Θα βασιστεί λοιπόν πάνω στην καινούργια προσθιοκίνητη πλατφόρμα MQB, θα λάβει όλες τις νεότερες γενιές των TSI και TDI κινητήρων της VW, ενώ σχεδιαστικά θα αποκτήσει έναν περισσότερο αισθητικό δυναμισμό. Ειδικά στο κομμάτι της εμφάνισης, οι πρώτες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες, αποκαλύπτουν το ποιόν του νέου Touran.
Με αύρα από Golf…
Το αμάξωμα ενός όγκου του επόμενου VW Touran θα αποκτήσει πολλά στοιχεία από την εμφάνιση του Golf, όπως είναι ορατό στις «κατασκοπευτικές» εικόνες.
Η μάσκα και τα φωτιστικά (εμπρός-πίσω), οι προφυλακτήρες και οι εξωτερικοί καθρέπτες δανείζονται από το Golf, με τις απαραίτητες αυξομειώσεις στο μέγεθός τους. Φυσικά, η τεχνολογία στο φωτισμό θα έλθει και στο νέο Touran, με LED φωτιστικά ημέρας εμπρός και LED φώτα πίσω.
Εντύπωση προκαλούν επίσης οι αυξημένες γυάλινες επιφάνειες, οι οποίες τονίζουν τον πρακτικό και οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκίνητου, ενώ στο πίσω τμήμα οι κολώνες της οροφής μειώνουν το πλάτος τους, ώστε οπτικά να τετραγωνίσουν λιγότερο το αισθητικό αποτέλεσμα.
Ένα ακόμη στοιχείο που θα πρέπει να τονίσουμε αποτελεί το γεγονός ότι για πρώτη φορά η VW θα προσφέρει το Touran με δύο μεταξόνια, στα πρότυπα των Γάλλων της Renault με το Scenic και Grand Scenic, με τη μακρύτερη και 7θέσια εκδοχή να αναμένεται να προσφέρει κορυφαία εσωτερική ευρυχωρία.
Πρωταγωνιστής η πλατφόρμα MQB
Η νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα MQB του ομίλου της VW έχει μπει για τα καλά στην παραγωγή μέσω των νέων γενιών των VW Golf, Audi, A3 και SEAT Leon, ωστόσο έφτασε η στιγμή που θα τη δούμε και σε μια σειρά άλλων νέων μοντέλων του Group.
Το επόμενο Touran θα είναι ένα από αυτά, με το νέο πάτωμα να βελτιώνει την ακαμψία του αυτοκινήτου, αλλά και παράλληλα, να συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους του γερμανικού πολυχρηστικού.
Φυσικά, η πλατφόρμα αυτή θα συνδυαστεί με τις νεότερες και αναβαθμισμένες εκδοχές των βενζινοκινητήρων TSI και πετρελαιοκινητήρων TDI της VW, ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων του Touran.
Αρχικές επιλογές στην γκάμα θα είναι ο 1,2 TSI των 105 ίππων και ο 1,6 TDI των επίσης 105 ίππων, οι οποίοι θα πλαισιωθούν από την οικολογική δέσμη μέτρων BlueMOTION (π.χ. Σύστημα start/stop), ενώ για πρώτη φορά θα υπάρξει και η επιλογή του 1,4 TSI 140 PS με σύστημα ACT, που απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους όταν αυτοί δεν απαιτούνται.
Αναμένεται επίσης να δούμε στο απώτερο μέλλον και την έκδοση με φυσικό αέριο του μοντέλου (Touran TGI BlueMOTION), ενώ δεν αποκλείεται και το Touran μετά το Golf να μπει στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης.
Πηγή: autotriti.gr