Αν το μέλλον της κίνησης στους 4 τροχούς είναι ηλεκτρικό, τότε η προσπάθεια να σωθούν τα διαμάντια του κινητήρα εσωτερικής καύσης πρέπει να ξεκινήσει άμεσα.
Αυτό ακριβώς το θεάρεστο έργο κάνει η Lunaz, αντικαθιστά τους παλιούς βενζινοκινητήρες με ηλεκτρικά μοτέρ, χαρίζοντας αφάνταστες για την εποχή τους επιδόσεις και διατηρώντας όλα αυτά που έχουν κάνει τις αντίκες μοναδικά ποιήματα της αυτοκίνησης.
Κι ενώ η Jaguar και η Aston Martin το κάνουν ήδη αυτό στα εργοστάσιά τους, η Lunaz, πνευματικό παιδί του David Lorenz, το κάνει κομματάκι διαφορετικά. Ο David έχει τη δική του αντίκα, η τροποποίηση της οποίας σε σύγχρονο ηλεκτρικό τού έχει διδάξει πολύτιμα μαθήματα.
Τα πρώτα δύο projects που ολοκλήρωσε η Lunaz είναι μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom V του 1961, την ίδια την επιτομή της κλασικής βρετανικής δεξιοτεχνίας.
Κάθε αντίκα έχει πια μια μπαταρία κάτω από το καπό της και άλλη μία στο πορτμπαγκάζ, με την Jaguar να αποκτά ηλεκτρική καρδιά 80 kWh και τη Rolls-Royce 120 kWh.
Όσο για τις επιδόσεις της Jaguar, ο σχεδιασμός της Lunaz με τα διπλά μοτέρ της δίνουν 375 άλογα και κτηνώδη ροπή, ενώ για τη Rolls-Royce δεν μας έχουν δώσει ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναμένονται ωστόσο στα ίδια θηριώδη επίπεδα.
Όποιος είναι έτοιμος να παντρέψει το παρελθόν με το μέλλον, η Lunaz αρχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες της από τον Νοέμβριο…