Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Renault, Carlos Tavares, το Twingo είναι ένα μίνι με πολλές δυνατότητες και δυναμική προοπτική. Γι’ αυτό η νέα γενιά του θα πρέπει να απευθύνεται σε ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Όπως υπογράμμισε, το υπάρχον μοντέλο λόγω του τρίθυρου αμαξώματός του αποτελεί μια καλή επιλογή κυρίως για γυναίκες, καθώς είναι μικρό σε διαστάσεις και ευκολοδήγητο. Από την άλλη, έχει πιο δύσκολη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα (από ένα 5θυρο), γεγονός που «αποτρέπει» ένα μέρος του αγοραστικού κοινού.

Κατά τον Tavares λοιπόν, καλό είναι να μεγαλώσει η γκάμα των αμαξωμάτων τόσο με πεντάθυρες, όσο και τρίθυρες εκδόσεις.

Η νέα φιλοσοφία λοιπόν, κατά τον CEO, είναι το καινούργιο Twingo να αποκτήσει μια νέα πλατφόρμα (κοινή με του Forfour της Smart, στο πλαίσιο συνεργασίας των εταιρειών), που θα συνδυάζεται με κίνηση στους πίσω τροχούς, ώστε να δοθεί ο απαιτούμενος χώρος άνεσης για όλους τους επιβαίνοντες.

Παράλληλα, ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να έχει το νέο Twingo, είναι το υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, αφού κι ο ανταγωνισμός (Opel Adam, FIAT 500) δείχνουν έντονη ροπή προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιπλέον, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Renault σε θέματα σχεδιασμού, Laurens van den Acker, η προσαρμογή του οχήματος, στα δεδομένα και τις προτιμήσεις του υποψήφιου αγοραστή, όχι μόνο κρίνεται επιτυχημένη αισθητικά, αλλά λογικό είναι ότι φέρνει και αύξηση των πωλήσεων.

Η τελική εικόνα σαφώς δεν έχει διαμορφωθεί, ούτε υπάρχουν πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη. Το βέβαιο πάντως είναι ότι τόσο το εικονιζόμενο Twin Run, όσο και το πρωτότυπο Twin Z (στην 5θυρη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εκδοχή του) θα αποτελέσουν τη βάση για το νέο Twingo, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του 2014, αρχές του 2015.

Πηγή: autotriti.gr