Η ανανέωση της 4ης γενιάς της E-Class ήρθε με τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από το πρώτο λανσάρισμα. Οι τεχνικοί της φίρμας έβαλαν όλη την τέχνη και το μεράκι τους συνδυάζοντας την κορυφαία τεχνολογία με τις επιταγές για οικονομία.

Η ιστορία της E-Class και η σημασία της για τη Mercedes-Benz είναι πολύ μεγάλη και έτσι η ανανέωση του μοντέλου κάθε άλλο παρά «συνηθισμένο facelift» μπορεί να χαρακτηριστεί. Μεγάλο βάρος δόθηκε στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών.

Αυτά είναι τα καλά νέα για όλες τις αγορές, για την ελληνική όμως τα κακά είναι πως, ο 1,8 λτ. κινητήρας έμεινε πίσω. Τη θέση του στη βάση της γκάμας, σε αντίθεση με τη σύγχρονη τάση του downsizing, πήρε ένας 2λιτρος κινητήρας με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη φορολογική του αντιμετώπιση εντός Ελλάδας.

Με νέο εμπρόσθιο τμήμα

Για πρώτη φορά από το 1995, η E-Class διαθέτει ενιαία φώτα και μάλιστα με λαμπτήρες LED, έναντι των διπλών φωτιστικών του παρελθόντος. Χαρακτηριστικό της ανανεωμένης E-Class είναι πως πλέον αλλάζει η γρίλια της μάσκας του αυτοκινήτου ανάλογα με την έκδοση.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Mε έμφαση στη ροπή και την οικονομία

Ο νέος δίλιτρος turbo κινητήρας διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας του άμεσου ψεκασμού και είναι προδιαγραφών Euro 6.

Στην πιο ισχυρή εκδοχή των 211 ίππων της Ε250 (υπάρχει και E200 με 184 ίππους) δίνει μαζί με το στάνταρ 7άρι αυτόματο κιβώτιο έναν αέρα υπεροχής.

Εσωτερικό: Ακόμα πιο πολυτελές

Οι διακριτικές αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό της ανανεωμένης E-Class, τόνωσαν την αίσθησης πολυτέλειας που ούτως ή άλλως αναδίδει έντονα το γερμανικό σεντάν.

Η πρώτη εμφανής αλλαγή έχει να κάνει με την προσθήκη ενός αναλογικού ρολογιού στο κέντρο της κονσόλας μεταξύ των ανανεωμένων αισθητικά αεραγωγών.

Χώροι: Ανεση για 5

Χωρίς ιδιαίτερες δομικές αλλαγές και με τη διατήρηση του μεταξονίου στα 2.874 χλστ., η ανανεωμένη E-Class δεν διαφοροποιείται σε χώρους από την προηγούμενη και έτσι διατηρεί την πολύ καλή εσωτερική της ευρυχωρία.

Στο δρόμο

Στο δρόμο, η ανανεωμένη Mercedes-Βenz E250 ξεχωρίζει για το αρχοντικό της πάτημα, την υψηλή ποιότητα κύλισης και τα μειωμένα επίπεδα θορύβου που φθάνουν στα αυτιά των επιβατών της.

Για τα τελευταία, σημαντικός αρωγός είναι και ο νέος κινητήρας, που εμφανίζει ιδιαίτερα ραφιναρισμένη λειτουργία για 4κύλινδρο σύνολο.

Πηγή: autotriti.gr