To μοντέλο πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο, με την ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει απλά ότι θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα που έχουμε γνωρίσει από το Insight. Στην έκθεση του Παρισιού όμως η Honda έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα τεχνικά στοιχεία του πρώτου υβριδικού μοντέλου της μικρής κατηγορίας, παγκοσμίως.

Όπως έχει γίνει πλέον γνωστό, η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η υβριδική έκδοση του μικρού Honda Jazz προέρχεται από το γνωστό μας Insight. Έτσι το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1,3 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT απείρων σχέσεων, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ θα βρίσκεται μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας των 1.339 κ.εκ. αποδίδει 88 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι ελαφρώς υψηλότερες από του Insight στα 104 γρ./χιλιόμετρο.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι οι εσωτερικοί χώροι του υβριδικού Jazz δεν έχουν αλλοιωθεί με την πρακτικότητα να παραμένει, αφού οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Έτσι ο τελευταίος είναι της τάξης των 341 λίτρων και μπορεί με την έξυπνη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που δημιουργούν ένα επίπεδο πάτωμα, να φτάσει έως τα 831 λίτρα.

Η έκδοση αυτή θα διαφοροποιείται ελαφρώς και στον αισθητικό τομέα, αφού θα έχει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με νέο γκρίλ εμπρός, διαφορετικά εμπρός φώτα, καθαρά κρύσταλλα στα πίσω φώτα, και λεπτομέρειες χρωμίου στο πίσω μέρος. Το υβριδικό Jazz θα διατίθεται με τη γνωστή γκάμα χρωμάτων, όμως αυτή θα εμπλουτιστεί με ακόμη μια απόχρωση, την μεταλλική: Lime Green. Εσωτερικά οι αλλαγές συνεχίζονται με το υβριδικό Jazz να έχει μονόχρωμο και πιο σκούρας απόχρωσης ταμπλό. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα αρχίσουν στη Μεγάλη Βρετανία τους πρώτους μήνες του 2011.

Πηγή: autotriti.gr