Η βρετανική εταιρεία πραγματοποιεί τη μεγάλη επάνοδό της παρουσιάζοντας και επίσημα στο Παρίσι έξι απτά δείγματα γραφής των προθέσεών της, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν οι νέες Elan, Esprit και Elise!

H Έκθεση του Παρισιού θα ήταν για τη βρετανική εταιρεία μια εκδήλωση-ορόσημο, καθώς σε αυτή θα σηματοδοτούνταν η εφ όλης της ύλης επάνοδος της μάρκας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέω μα με το City Car.

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση από τους Βρετανούς, και μάλιστα με 4θεσια διάταξη στο εσωτερικό, η οποία βασίζεται, όπως σας είχαμε αποκαλύψει, στο αντίστοιχο μοντέλο της αδελφής εταιρείας Proton. Διαθέτει δε έναν ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα βενζίνης με 3 κυλίνδρους και χωρητικότητα 1,2 λίτρων. Η συνολική ισχύς του «πακέτου» μεταφέρεται στους πίσω τροχούς εξασφαλίζοντας μια αυτονομία κίνησης που υπερβαίνει τα 320 χλμ. (σ.σ.: 50 περίπου χλμ. με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα). Το ντεμπούτο του νέου αυτοκινήτου πόλης της Lotus είναι προγραμματισμένο, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, για το 2014.ι, η Lotus κατάφερε με την πληθωρική ομολογουμένως παρουσία της στην πόλη του φωτός να δώσει το στίγμα των προθέσεών της, κυρίως σε ότι αφορά στα μελλοντικά της προϊόντα. Έτσι, λοιπόν, οι Βρετανοί παρουσίασαν στο περίπτερο τους ούτε λίγο ούτε πολύ έξι νέα μοντέλα: τις νέες Elan, Esprit, Elise, Elite,Eterne, καθώς και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των City Car. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά το ποιόν της κάθε μιας.

Lotus Elan
Πρόκειται για ένα 2θέσιο coupe, με τον κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος, το οποίο αναμένεται, σύμφωνα με τη Lotus, να αντιπαρατεθεί με μοντέλα, όπως η Porsche 911 και το Audi R8. Προαιρετικά, μάλιστα, θα υπάρχει η δυνατότητα η νέα Elan να μεταφέρει δύο ακόμα επιβάτες. Την κίνηση θα παρέχει ο 4λιτρος V6 κινητήρας της Evora, με άγνωστη προς το παρόν ιπποδύναμη (σ.σ.: οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400 και 460 ίππων). Μάλιστα, οι ιθύνοντες της εταιρείας επεσήμαναν κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου ότι διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση «R», με πιο σκληρές ρυθμίσεις και μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με την «απλή» παραλλαγή του μοντέλου. Σύμφωνα με τη Lotus, η τελευταία θα επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,9 περίπου δλ, ενώ η «R» σε μόλις 3,5 δλ. Σε κάθε περίπτωση, το ντεμπούτο της νέας αυτής Elan δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το 2014.
 
Lotus Esprit
Η νέα Esprit θα είναι το πρώτο από τα νέα μοντέλα που είδαμε στο Παρίσι που θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, το 2013. Την κίνηση θα παρέχει ένας 5λιτρος V8 κινητήρας της Lexus, ο οποίος θα έχει την αρωγή ενός συστήματος υπερτροφοδότησης αποδίδοντας 550 ή 620 ίππους στην έκδοση «R» στις 8.000 σ.α.λ. Αμφότερες θα διαθέτουν ένα εξελιγμένο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, καθώς και σύστημα (αλά F1) ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS). Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία ανακοινώνει πως οι εκπομπές CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 250 γρ./χλμ. όταν την ίδια στιγμή η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ../ώρα θα ολοκληρώνεται για τη νέα Esprit και Esprit R των 1.495 κιλών σε χρόνο 3,5 και 3,2 δλ. αντίστοιχα!

Lotus Elise
Πρόκειται για ένα εξίσου εντυπωσιακό αυτοκίνητο, το οποίο όμως δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2015. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μοντέλο της υπάρχουσας γενιάς, η νέα Elise θα διαθέτει ένα ελαφρύ αμάξωμα με πολλά από τα επιμέρους μέρη του να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη προβλέψει την προσθήκη και μιας ανοιχτής 2θεσιας έκδοσης, πέραν της coupe, καθώς και μιας πιο σκληροπυρηνικής, με την ονομασία «R». Την ισχύ των 300 έως και 350 ίππων θα παρέχει στο αμάξωμα των 1.090 περίπου κιλών ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων, που θα προέρχεται και αυτός από την Toyota, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις.

Lotus Elite
Η νέα Elite είναι ένα 2+2 θέσεων κουπέ, που στοχεύει απευθείας στην καρδιά της βρετανικής επίσης Aston Martin και συγκεκριμένα στην DB9. Το εντυπωσιακό κουπέ της εταιρείας θα είναι εφοδιασμένο με έναν 5λιτρο V8 κινητήρα από την Toyota/Lexus σε συνδυασμό με σύστημα υπερπλήρωσης. Και εδώ, οι διαθέσιμες εκδόσεις αναμένεται να είναι δύο: η πρώτη θα αποδίδει 550, ενώ η δεύτερη, η οποία θα συνοδεύεται με το γράμμα «R», περί τους 620 ίππους και τα 720 Nm ροπής. Από πλευράς διαστάσεων, η Elite θα αγγίζει σε μήκος τα 4,6 μ. και τα 1.650 κιλά, ενώ αξίζει να προσθέσουμε πως το πλαίσιο-αμάξωμα θα διαθέτει πολλά μέρη από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, με τις αναρτήσεις, τόσο εμπρός όσο και πίσω, να αποτελούνται από διπλά ψαλίδια.

Lotus Eterne
Και εδώ, «στόχος» είναι η Aston Martin και –προφανώς- η Rapide, αλλά και οι υπόλοιποι… ομοϊδεάτες της (Porsche Panamera, Mercedes CLS κοκ). Η Eterne ωστόσο αναμένεται να καθυστερήσει να πατήσει τους τροχούς της στην άσφαλτο και σίγουρα όχι νωρίτερα από το 2015. Για το εντυπωσιακό αυτό 4θυρο μοντέλο της Lotus οι πληροφορίες είναι –μέχρι και αυτή τη στιγμή- περιορισμένες. Ωστόσο, το μοναδικό γνωστό στοιχείο είναι πως η Eterne θα χρησιμοποιεί μια επιμηκυμαίνη εκδοχή του δαπέδου της Elite, σε συνδυασμό με τα επιμέρους μηχανικά της μέρη.

Πηγή: 4troxoi.gr