Η έβδομη γενιά του VW Passat (και ένα από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα της φετινής Έκθεσης του Παρισιού) είναι πλέον γεγονός, ύστερα από 15 εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες ανά την υφήλιο τα τελευταία 37 χρόνια!
Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα νέα μοντέλα της φετινής Έκθεσης, που Γερμανοί της VW κρατούσαν μέχρι και αυτή τη στιγμή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Η πρώτη εντύπωση αντικρίζοντας το νέο μεσαίο οικογενειακό της εταιρείας είναι ότι δεν πρόκειται για ένα ριζικά καινούργιο μοντέλο, αλλά για μια επιτυχημένη, θα λέγαμε, προσαρμογή στο νεότερο σχεδιαστικό DNA των οικογενειακών μοντέλων VW, που είδαμε στο νέο επίσης Jetta, αλλά και στο μεγαλύτερο Phaeton. Επί της ουσίας, το νέο Passat είναι οριακά μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του (+4 χλστ.) με κύρια χαρακτηριστικά όσον αφορά το παρουσιαστικό του τη νέα μάσκα με τα πέντε οριζόντια στοιχεία, και τα ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος, κυριαρχούν οι λιτές και απέριττες γραμμές, με τα φωτιστικά σώματα να καταλαμβάνουν ένα μεγάλο τμήμα του αντίστοιχου όγκου. Χωρίς να φέρνει τα… πάνω κάτω στον τομέα του ντιζάιν, νέο είναι και το εσωτερικό, με την έμφαση να έχει δοθεί εδώ στην ποιότητα αλλά και στα πολυάριθμα «γκάτζετ» που καθιστούν όχι μόνο ανετότερη τη διαβίωση των επιβατών (βλ. νέα εμπρός καθίσματα με σύστημα ψύξης και δυνατότητα μασάζ!), αλλά και πιο ασφαλή. Εδώ, ανάμεσα στα νέα συστήματα του Passat, ξεχωρίζει το Automatic Distance Control, το οποίο έχει τη δυνατότητα να επιβραδύνει το αυτοκίνητο από τα 30 χλμ./ώρα σε περίπτωση που ανιχνευθεί εμπόδιο εμπρός ή και να το επιταχύνει, εφόσον διαπιστωθεί κίνδυνος οπίσθιας σύγκρουσης, πάντοτε όμως σε συνδυασμό με την ύπαρξη του απαραίτητου «αέρα» εμπρός.
Στα μηχανικά μέρη, οι επιλογές των ιθυνόντων της VW κινήθηκαν με βάση τη γνώριμη τακτική των Γερμανών. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει τα καταξιωμένα σύνολα 1.4 TSI (122 ίπποι), 1.8 TSI (160 ίπποι), 2.0 TSI (210 ίπποι) και 3,6 V6 (300 ίπποι). Για όσους τυχερούς, τα πετρελαιοκίνητα σύνολα των 1,6 (105 ίπποι) και 2,0 λίτρων (140 ή 170 ίπποι) εξακολουθούν και στην έβδομη γενιά του μοντέλου να αποτελούν την επιλογή-χρυσή τομή ανάμεσα στις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Κατά τα λοιπά, υπάρχει πλέον η δυνατότητα παραγγελίας του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος XDS που γνωρίσαμε στο Golf GTi, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της υποστροφής και στη βελτίωση της πρόσφυσης σε ολισθηρές επιφάνειες.
Το νέο VW Passat αναμένεται στις εκθέσεις της εταιρείας ανά την Ευρώπη από τις αρχές τις επόμενης χρονιάς.
Πηγή: 4troxoi.gr