Μύρισε καλοκαίρι και η ανάλαφρη διάθεση αγγίζει, από ό,τι φαίνεται, ακόμα και τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Με μια τέτοια σκέψη, αλλά κι αρκετή δόση «έξυπνου» μάρκετινγκ η Renault απευθύνεται στους πελάτες της κι όχι μόνο, για ενδεχόμενες νέες εκδόσεις των μοντέλων της.

Ύστερα από μια πετυχημένη, κατά τη γαλλική μάρκα, πορεία των ηλεκτρικών οχημάτων της, όπως το Twizy, ZOE, Fluence Z.E και Kangoo Z.E, ήρθε η ώρα να αναπτύξει τον τομέα αυτό ακόμα περισσότερο.

Άλλωστε, τόσο οι νέες οικολογικές τάσεις, όσο κι η εξέλιξη της τεχνολογίας σπρώχνουν δυναμικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες προς την ηλεκτροκίνηση. Γεγονός, το οποίο θέλει να εκμεταλλευτεί δεόντως κι η Renault, για αυτό πλασάρει ως ερώτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά πόσο θα πρέπει να προχωρήσει σε μια δημιουργία cabrio έκδοσης του ZOE.

Εξάλλου, όλος αυτός ο ντόρος ξεκίνησε από έναν ισπανό θαυμαστή της Renault, ο οποίος πρότεινε μια τέτοια αλλαγή, όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Η Renault άδραξε την ευκαιρία, να προκαλέσει τους θιασώτες της, για να πουν τη γνώμη τους μέσω Facebook, ώστε να σφυγμομετρήσει αντιδράσεις.

Βέβαια, μια τέτοια κίνηση δεν είναι αρκετή για να βγάλει στην παραγωγή νέα μοντέλα, (περισσότερο διαφημίζει δραστηριότητες), ωστόσο τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Τέλος ας θυμίσουμε ότι το ηλεκτρικό ZOE πωλείται προς 15.700 ευρώ (στο εξωτερικό) και στο στάνταρ εξοπλισμό είναι το σύστημα πολυμέσων R-Link, ο ταχυφορτιστής και αυτόματος κλιματισμός.

Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, οι μπαταρίες θα ενοικιάζονται με το αντίτιμο των 79 ευρώ τον μήνα με 36 μηνών συμβόλαιο, το οποίο θα καλύπτει 12.500 χλμ. ετησίως.

Η μέση αυτονομία του είναι σύμφωνα με τη Renault 210 χιλιόμετρα, αλλά η πραγματική αυτονομία σε κρύες ημέρες φτάνει μέχρι τα 100 χλμ. και 150 για μια νορμάλ οδήγηση. Όσο για μια ταχυφόρτιση των μπαταριών, ώστε να γεμίσουν έως 90% της χωρητικότητάς τους χρειάζεται μόλις 30 λεπτά.

Πηγή: autotriti.gr