Συνδυάζοντας το lifestyle του 500 με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία μεγαλύτερου αυτοκινήτου και φτάνοντας στα όρια του μικρού πολυχρηστικού, το FIAT 500L γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία, στις αγορές της Δ. Ευρώπης τουλάχιστον.
H FIAT, θέλοντας να προσφέρει περισσότερο μπρίο στις επιδόσεις του μοντέλου, τοποθέτησε κάτω από το εμπρός καπό τον 1,6 MultiJet II πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 105 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής.
Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του 500L είναι διαθέσιμη από την έκδοση Pop Star (υπάρχει και η πιο πλούσια Lounge), που με απόσυρση και προωθητική ενέργεια ξεκινάει από 18.770 ευρώ. Η τιμή καταλόγου είναι 20.950 ευρώ.
Κινητήρας-επιδόσεις: Στο ρυθμό των 105 ίππων
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και 320 Nm ροπής (στις 1.750 σ.α.λ. μόλις), διαθέτει «έξυπνο» τούρμπο, φίλτρο DPF και εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού, το οποίο είναι ικανό για μέχρι και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο καύσης.
Στην πράξη το μοτέρ μοιάζει να ολοκληρώνει ιδανικά το ταμπεραμέντο του μοντέλου. Πρωτίστως τα… εύσημα κερδίζει η ροπή, που προσφέρει καλή απόκριση του κινητήρα κοντά στις… 1.000 στροφές.
Από εκεί και πάνω και μέχρι λίγο μετά τις 3.000 σ.α.λ., ο κινητήρας σεληνιάζεται, τραβώντας δυναμικά και προσφέροντας μεστή δύναμη ειδικά εφόσον χρησιμοποιούνται οι ενδιάμεσες σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου, που είναι ακριβές και γρήγορο στις αλλαγές του.
Εσωτερικό – Χώροι: Ευχάριστο και ευρύχωρο
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην trendy καμπίνα επιβατών που καθιστά ιδιαίτερα ευχάριστη τη διαμονή στο εσωτερικό του νέου FIAT 500L.
Τα υψηλά τοποθετημένα καθίσματα, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η διχρωμία των υλικών και οι στιλιστικές λεπτομέρειες, δημιουργούν μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα.
Παράλληλα, το εσωτερικό με τα σκληρά στην αφή πλαστικά, δείχνει προσεγμένο, με συναρμογή και φινίρισμα που θα αντέξουν στο χρόνο.
Στο δρόμο
Χωρίς να έχει αλλάξει η εικόνα του αυτοκινήτου, που έχει ως κύριο άξονά της την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, το δυνατό πετρελαιοκίνητο FIAT 500L σε προκαλεί να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας ικανοποιητική αίσθηση από το τιμόνι, λογικές κλίσεις στις στροφές και κατανάλωση που μπορεί να μένει σε χαμηλά επίπεδα.
Πηγή: autotriti.gr