Η Peugeot το πρώτο εξάμηνο του 2019 ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς κατέκτησε τη δεύτερη θέση πανελλαδικά με μερίδιο αγοράς 9,7% επί του συνόλου των νέων οχημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί πως το μερίδιο αγοράς της Peugeot στην Ελλάδα συνολικά έχει τετραπλασιαστεί από το 2014, γεγονός το οποίο αποδεικνύει όχι μόνο τη δυναμική της μάρκας, αλλά και τη διαρκώς αυξανόμενη προτίμηση των πελατών σε αυτή.
Ενδεικτικά, το SUV Peugeot 3008, το οποίο έχει βραβευτεί και ως Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς στο παρελθόν, έχει σημειώσει αύξηση 54% σε σχέση με το 2018 και μάλιστα, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων στις πιο πλούσιες εκδόσεις της γκάμας.
Αντίστοιχα καλές επιδόσεις έχουν σημειώσει και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σε όλες τις κατηγορίες.
Νίκος Τσάδαρης